Djellza en haar ouders wachten al 16 jaar om Belg te mogen worden


Gast

#126

2016-08-26 08:25

Ik heb deze petitie ondertekend omdat deze mensen perfect geïntegreerd zijn in onze samenleving. Er zijn sommigen die hier even lang zijn, criminele feiten plegen, de taal nog niet spreken en waar men niets kan aan doen.

Gast

#127 Re:

2016-08-26 08:35

#2: -  

 Je draait de zaken om... absurd om 16 jaar lang te proberen te blijven. Dergelijke flagrante asielpogingen moeten in de toekomst onmogelijk worden. Vluchtelingenstatus is vrfr de Conventies van tijdelijke aard!

 


Gast

#128

2016-08-26 08:35

Omdat men de verkeerde uitwijst.
Het is gemakkelijk om een onschuldig iemand zonder een radicale achtergrond uit te wijzen dan radicale moslims die onze denk en leefwijze willen omver werpen want daar heeft men schrik hen aan te pakken.
Er is geen enkele reden haar uit te wijzen.

Gast

#129

2016-08-26 08:59

Ja zeg ... waar zijn we hier toch maar mee bezig in dit land ?!

Anonymous

#130 Djelza

2016-08-26 09:40

Iemand die hier zo lang woont en alles kent en zich aan onze leefregels houdt en ook gewoon is. Schandalig dat het zo lang aansleept, andere personen krijgen al een id kaart als ze hier pakweg nog maar een maand zitten. Maar daar ga ik niet over uitwijden. Veel succes nog en klopt maar eens met de vuist op tafel. Groeten, Kevin Van Sighem.


Gast

#131

2016-08-26 09:42

Iemand die hier zo lang woont en alles kent en zich aan onze leefregels houdt en ook gewoon is. Schandalig dat het zo lang aansleept, andere personen krijgen al een id kaart als ze hier pakweg nog maar een maand zitten. Maar daar ga ik niet over uitwijden. Veel succes nog en klopt maar eens met de vuist op tafel. Groeten, Kevin Van Sighem.

A.K.Verheij law expert anonymous

#132 Re:

2016-08-26 10:08

#1: -  

 ik reageer hier even sorry hiervoor

maar dit schending van de rechten van een mens

 

hiervoor zijn regels opgesteld binnen de europese grondwet rechten van de mens

 

niemand heeft het recht leed to te dienen

hier bij geld angst onbegrip en machteloosheid (geestelijke mishandeling) zowel bij slachtoffers en betrokkenen

niemand heeft het recht iemand onterecht te gijzelen zonder strafbaar feit te begaan

opsluiten terwijl je niks strafbaars doet is een strafbaar feit

niemand heeft het recht blijvend letsel toe te brengen

kinderen terug sturen naar land van geboorte na zone lange tijd is letsel blijvend letsel zowel bij slachtoffer en mensen hun kringen dit is ook strafbaar

 

kinderpardon is er wel degelijk in belgie

 

A.K.Verheij

 
criminal justice , human rights , high Cort proceedings expert
bij anonymous sweden nederland uk en germany
 
"WE ARE LEGION WE DO NOT FORGET WE DO NOT FORGIFE EXPECT US"

Gast

#133

2016-08-26 10:34

Omdat iedereen die in België verblijft recht heeft op een menswaardig leven, en menswaardig leven een grondwettelijk recht is. Terugsturen na 16 jaar is echt wel een brug te ver. Dat meisje haar toekomst ligt waar zij dat verkiest, en dat is duidelijk hier en niet in Kosovo.

Gast

#134

2016-08-26 10:38

Al 16 jaar hier! Wat heeft deze jonge vrouw nog met Kosovo gemeen?

Gast

#135

2016-08-26 10:49

Omdat ze het verdient

Gast

#136

2016-08-26 10:52

Het maakt niet uit of de ouders 2, 8 op 20 keer een asielaanvraag hebben gedaan. Dit meisje leeft hier sinds 16 jaren en gaat hier naar school. Zij zou gewoon haar studies moeten kunnen afmaken en de Belgische nationaliteit moeten kunnen krijgen. ZO GA JE MET KINDEREN NIET OM! ZO GA JE MET MENSEN NIET OM!

Gast

#137

2016-08-26 11:22

Omdat ik ook nog steeds contact heb met de familie Berisha die uitgewezen werd na jaren in België gewoond te hebben. 3 kinderen, en missen nog stees hun vrienden hier. Reportage werd uitgezonden op Eén.

Gast

#138

2016-08-26 12:06

criminele vreemdelingen krijgen ze met moeite uit het land en dat meisje zou dan wel uitgewezen worden, beschamend is dat
ofiser

#139 Re:

2016-08-26 12:13

#6: -  Er was IEDERE keer antwoord van de overheid. IEDERE keer negatief, IEDERE keer nieuwe procedure opgestart

 


Gast

#140 Re:

2016-08-26 12:16

#136: -  En de ouders mogen dank, dank zij haar, blijven? Welk signaal geef je vluchtelingen dan? Vraag asiel, begin aan kinderen, en wanneer je de asielprocedure lang genoeg kan rekken mogen ze die niet meer weigeren? Eigenlijk zouden ze alles eens moeten uitvoeren zoals in correctionele rechtbanken: de verliezende partij zou een rechtsplegingsvergoeding moeten betalen. Asiel geweigerd? Kosten voor de aanvraag terugvorderen!

 

ofiser

#141 Akkoord mits één eenvoudige voorwaarde

2016-08-26 12:20

Er kan een zeer eenvoudige voorwaarde gesteld worden om het meisje een permanente verblijfsvergunning of belgische nationaliteit te geven. Laat haar de vrije keuze om te blijven of te vertrekken! Maar de ouders dienen als leugenaars en afgewezen asielzoekers per onmiddellijk teruggestuurd te worden (en tot zo lang in een gesloten instelling). Het is een verscheurende keuze voor haar: hier zonder familie of ginds met. Maar het is de enige rechtvaardige oplossing voor de maatschappij


Gast

#142

2016-08-26 13:10

Omdat dit meisje elk recht heeft om in ons land te mogen blijven.
Anoniem

#143 Re:

2016-08-26 13:31

#133: -  

 Ik dat ze niet moeten spotten met deze meneer verheij hij is behoorlijk juridisch onderbouwd en het klopt wat hij zegt en bevondien een gevaarlijk persoon zeker voor de overheid daar zijn status gezien ai dat is geen miselijke

 

 

Denk dat ze beter kunnen stopen deze gast is veel te gevaarlijk voor hun


Gast

#144

2016-08-26 13:34

Ze word onterecht weggestuurd
A.K.Verheij law expert anonymous

#145 Re: Re:

2016-08-26 13:39

#139: ofiser - Re:  

 ja klopt die pipo boven jou reactie komt van de overheid van belgie leuk ip het ie fijn dat we die ook hebben

 reactie 135

 

A.K.Verheij

 
criminal justice , human rights , high Cort proceedings expert
bij anonymous sweden nederland uk en germany
 
"WE ARE LEGION WE DO NOT FORGET WE DO NOT FORGIFE EXPECT US"

 


Gast

#146

2016-08-26 13:46

Laat haat in belgie ocharme ze vindt da erg aub

Gast

#147

2016-08-26 13:51

Buitenlandse mensen die in Belgie perfect geintregeerd zijn wegsturen is ONMENSELIJK. Zeker kinderen dit is not done! Ik heb ook een Kosovaars gezin met 3 dochtertjes en 1 pasgeboren zoontje gekend. Zij wilden een gewoon leven met werken, betalen aan ... ! Ook 3 jaar geleden uitgewezen met een baby en perfect geintregeerd ! Nu op de vlucht , spoorloos , ...

Gast

#148

2016-08-26 14:12

Omdat ik het onrechtvaardig vind, deze mensen passen zich aan, er zijn zoveel anderen die dit niet doen & hier rustig in het beloofde land blijven!!!

Gast

#149

2016-08-26 15:05

Ik vind het zo erg ,dat kind is hier al haar ganse leven wat moet ze doen in een vreemd land

Gast

#150

2016-08-26 15:16

Vindt et erg dat ee terug mag als zij terug moet iedereen terug wees eerlijk en laat ni iemand na zolang gewoon vertrekken voor niets zij blijft zolang ze werken is Het toch alleen maar goed voor de staat dus dit is gwn erg respect ? Ver gezocht !!!
Mvg