Theater aan de Stroom & Linkeroever
Neem contact op met de schrijver van de petitie
TAS moe blijven, er is niet veel ander alternatief aan deze kant van het water
Was een leuke plaats en goede voorstellingen
mjljjl
Theater aan de stroom moet blijven bestaan !
Hopelijk beseft de burgemeester dit ook en laat hij niet alle theaterliefhebbers in de waan !Theater aan de stroom heeft niet alleen vele theaterliefhebbers op Linkeroever maar zelf ver buiten Antwerpen .
Vele theaterliefhebbers komen van ver om op Theater aan de stroom theaterstukken te komen zien .
Ik hoop dus dat de burgemeester beseft hoeveel mensen hij hier enorm blij mee maakt , dat er heel wat mensen blij zullen zijn dat Theater aan de stroom mag blijven bestaan , dat ze gewoon weer gezellig theater kunnen komen kijken .
TAS
TAS moet blijven, zij bieden kwaliteit, een mooi en gevarieerd programma aanbod, democratische prijzen en het is op korte tijd de tweede keer dat zij hun vaste stek moeten verlaten, eerst in Antwerpen zelf en nu op Linkeroever. Antwerpen was gezellig qua locatie maar wat deze mensen realiseerden op Linkeroever is werkelijk prachtig, en nu moeten ze hier weer weg...dit kost ook veel geld !
Re: Volledig mee eens!
het is met pijn in het hart dat ik vernam dat TAS 'zijn' lokalen moet verlaten! mijn vriendinnen en ik kwamen van km's ver om te kunnen genieten van een theater waar je je nog kunt thuisvoelen.... we hebben de beginjaren meegemaakt, de opbouw gezien... nu voelt het als een dierbare persoon verliezen.
| This discussion has been closed. |