Misstanden Jeugdzorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Misstanden Jeugdzorg.


Gast

#51 Re: Re: Re: Re: Re: Re: naar gast 43

2011-08-06 14:22

#48: - Re: Re: Re: Re: Re: naar gast 43

Je mag inderdaad discusiëren, als het voor iedereen maar duidelijk is, dat het om de toekomst en het welzijn van de 2 meisjes gaat. Daarom is deze actie gestart en moet daarom ook het doel van de actie blijven. Discusiëren heeft alleen maar zin als je volledig op de hoogte bent.


Gast

#52 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: naar gast 43

2011-08-06 14:26

#51: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: naar gast 43 

 en dat is die gast niet dus, voor ons zijn die meisjes het belangrijks maar dat snap die gast waarschijnlijk niet


Gast

#53 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: naar gast 43

2011-08-06 14:45

#52: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: naar gast 43

natuurlijk zijn de meisjes het belangrijkst dat snapt iedereen maar er wordt een situatie geschets vanuit zo te lezen pleegmoeder en er zijn meer kanten aan een verhaal en daarom dat ik mijn bedenkingen heb aan dit alles.

het scheelt dat ik zelf moeder ben dus vertel mij niet dat ik het niet zou snappen.

maar een discussie opzetten en verspreiden via facebook, twitter enz daar komen reacties op.

en er zijn mensen die hier niets van snappen en het proberen te begrijpen,  maar dat snappen jullie natuurlijk niet jullie zeggen te denken aan de kinderen maar aan jullie reacties denken jullie aan jezelf en het winnen van bjz en het vernederen van de bio ouders

 


Gast

#54 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: naar gast 43

2011-08-06 15:31

#53: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: naar gast 43

nu houden we op met het welles nietes verhaal het gaat hier om 2 meisjes die het belangrijkste zijn! deze discussie leid nergens toe!


Gast

#55

2011-08-06 15:36

ieder normaal denkend mens is het ermee eens dat de meiden het belangrijkst zijn.

niet ieder mens denkt normaal

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2011-08-06 20:19



Gast

#57

2011-08-06 20:27

zoals eerder is gezegd hoef je niet te tekenen, maar zeg er dan ook niets over! of weet jij dan wel de 'andere' kant van het verhaal?!

Anonymous

#58

2011-08-06 20:42

wil iedereen die WEL het beste voorheeft met de meisjes, niet meer reageren op negativiteit!
(zoals op gast 43) dank jullie wel

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2011-08-06 21:02


ikke

#60

2011-08-06 21:31

ik ben gast 57 en ben een insider in dit hele gebeuren, ik kom op voor de belangen van de meiden, je gaat ze niet terug sturen naar een plek waar het allemaal is begonnen.
en ik weet pertinent zeker dat er geen andere kant aan het verhaal zit, want al was dat wel zo geweest zou die ook verteld worden. BJZ blundert weer als deze terugplaatsing op deze manier doorgaat. Dit gaat dan tenkoste van 2 meisjes!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2011-08-06 22:00


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2011-08-06 22:55


Ik

#63

2011-08-06 23:18

De klacht die pleegmoeder tegen BJZ heeft ingediend was trouwens in 2009.

Gast

#64

2011-08-07 09:48

elk verhaal heeft minimaal 2 kanten en dat zou dus in dit verhaal zijn jeugdzorg, bio moeder, bio vader en de pleegmoeder maar die heeft haar verhaal dus al gedaan.
en er zijn zo te zien ook een aantal punten weggehaald zijn dat misschien ook van mensen die dit doorhebben want er kan slecht gepraat worden over iedereen behalve de pleegmoeder daar hoor ik niets meer dan goeds over.
helaas in het echte leven maakt iedereen fouten. Dit verhaal is gebasseerd op 1 kant dat is er overduidelijk uit te halen.

meisjes heel veel sterkte en voor jullie het beste.
En hopelijk is er snel duidelijkheid voor alle partijen,of is deze er al????

Ik

#65

2011-08-07 14:36

Gast 64, de andere partijen wíllen hun verhaal niet doen omdat ze weten dat ze fout zitten (BJZ). De vader interesseert het helemaal niets wat er met zijn dochter gaat gebeuren, hij heeft helaas nog steeds geen contact met haar opgenomen. De moeder heeft zelf gezegd dat ze de kinderen heel graag terug wil, maar dat ze het niet aan kan. Waar is BJZ dan mee bezig? De kinderen zitten in een veilig en warm gezin, waar ze zich uitstekend ontwikkelen. Waarom moeten ze dan ineens weg, terwijl in april verteld is dat het toekomstperspectief bij pleegmoeder ligt?
tja

#66

2011-08-07 15:51

het is ook toegestaan dat de andere partijen hier hun verhaal vertellen, maar dit gebeurt niet, terwijl iedereen op de hoogte is van de petitie en van de mogelijkheid om te discusiëren. Waarom doen de andere partijen dit dan niet?
Ik

#67

2011-08-07 17:24

Gast 66, omdat het vader niks interesseert, en moeder weet wat ze te verliezen heeft. Van BJZ zelf hoef je geen reactie te verwachten.
En nogmaals, het draait hier niet om de ouders, pleegouders of wat dan ook, maar om 2 meisjes. Als je me je emailadres geeft, wil ik je best het hele verhaal vertellen, maar ik ben ook een buitenstaander, hoewel ik met zowel de meisjes als pleegmoeder goed contact heb. Met de vader heb ik trouwens ook regelmatig contact. Je kan mailen naar belgische-mechelse-herder@hotmail.com.

Gast

#68

2011-08-07 18:13

als kinderen zonder tussenstap bij de pleegmoeder weg gaan naar biologische moeder is er toch echt iets mis met de pleegmoeder. En dan kan hier geluld als brugman maar jeugdzorg zal never nooit de kinderen zomaar weghalen uit een stabiele situatie.
De ouders kunnen ook het slimst zijn door zich er niet mee te bemoeien dus oordeel niet over de bio ouders gast 67 want je zegt contact te hebben met pleegmoeder en de meisjes en af en toe met de bio vader dus jij kan niet oordelen over de bio moeder. ook jij kent alleen het hele verhaal vanuit pleegmoeder en ja er zijn ook mensen die verzwijgen de waarheid.

ik ken je niet pleegmoeder maar bjz doet dit niet zomaar dus er moet toch echt iets mis zijn binnen het pleeggezin.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-08-07 18:43


idd

#70 Re: idd

2011-08-12 17:08

#68: -  

 De kinderen kunnen idd ook beter weg bij pleegmoeder, het is ook geen stabiele situatie en pleegmoeder weet iedereen zo naar haar hand te zetten en tegen biologische vader en moeder op te stoken. Dus je hebt helemaal gelijk dat er een 2e  kant aan zit maar niemand van de paar mensen die onder meerdere namen hier reageert heeft het lef dat te melden.

ikke

#71

2011-08-19 18:05

inmiddels heb ik gehoord, dat de rechter alleen maar onderzocht wil hebben of het verantwoord is, dat de meisjes terug gaan naar hun bio moeder. Op pleegmoeder valt dus blijkbaar NIETS aan te merken

Gast

#72

2011-08-19 19:33

als het klopt wat er wordt gezegd door gast 70 zou misschien het verhaal van ikke 71 ook niet helemaal kloppen heb je vast gehoord van pleegmoeder..............
lalalala

#73 Re:

2011-08-28 15:48

#72: -

En als het verhaal van 71 klopt klopt 70 niet, wat in dit geval het juiste is!

naomi

#74

2011-09-10 18:08

BJZ sluit hun ogen wanneer hun dat uit komt en opent ze pas als het te laat is voor de kinderen.
En verschuilen zich achter het woordje protocol.....

Ik hoop voor de kinderen dat het goed komt, maar met hun nog vele anderen helaas....

Gast

#75

2011-09-11 10:26

dat is nederland vecht al 21 jaar voor het leven van me zoon en zijn gezondheid psychische stoornissen en zo meer...............toen ie 18 werd melden ze me doodleuk ach hij is meerderjarig kunnen niks doen nu is ie 21 door alles aan de drugs lang leve de hulp in nederland dus niet.