Misstanden Jeugdzorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Misstanden Jeugdzorg.


Gast

#26

2011-08-05 08:53

Goed dat jullie dit zijn gestart dit mag gewoon niet gebeuren!
Hoop dat het hiermee lukt!
BJZ denkt gewoon niet na ze zeggen altijd dat ze het er het beste mee voor heeft maar waarom haal je ze dan weg en plaats je ze terug naar iemand die er niet voor kan zorgen.
Beide ouders van alle twee zijn niet te vetrouwen. de moeder heeft toch zelf der kinderen gedumpt?? waarom zien ze dat niet.
Hoop dat het snel voorbij is met een goed einde!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-08-05 09:23



Gast

#28 Re:

2011-08-05 09:25

#12: Iemand -  

 vader??? nou breek me daar de bek maar niet van open hij krijgt een smsje dat zijn oudste dochter de dag erop wordt opgehaald en hij reageert niet eens. laat die meid gewoon barsten. dus is dat dan een vader???


Gast

#29

2011-08-05 09:28

vader vind zijn andere dochtertje gewoon belangrijker, want die kan al 2 nieuwe woordjes zeggen nou ik vind hem gewoon een lamlul

Gast

#30

2011-08-05 10:07

Jeugdzorg zou eens echt ''jeugzorg'' moeten zijn.

Gast

#31

2011-08-05 10:09

hoezo na 4 jaar weer terug als de moeder er zelf niet voor kan zorgen .........de kinderen hebben het er goed beter dan wat bjz ze wil geven.

Gast

#32

2011-08-05 12:33

Ieder weldenkend mens die deze situatie kent zal hier werkelijk niks van snappen en de kinderen zijn WEER de dupe !

Gast

#33 BVK

2011-08-05 12:41

Bureau Verziek Kinderlevens is een organisatie die zo snel mogelijk moet worden doorgelicht of misschien nog beter opgeheven.
Wanneer komen er eens mensen die wel verstand hebben van kinderopvang en begeleiding.
Ik heb werkelijk nog nooit een goed bericht over BJZ gehoord.
Snappen ze in Den Haag er dan echt niets van.
Is het Ministrie van Jeugd en Gezin er dan echt voor niets geweest(weer z'n miljoenen verslindend project).
Is het dat dan ook zo dat al die plaatselijke bureau's jeugd en gezin er alleen maar zijn voor om zich zelf bezig te houden en ooohja  die kinderen, nou die komen ook nog wel eens


Gast

#34 Re: BVK

2011-08-05 12:46

#33: - BVK

Respect!!!!


Gast

#35

2011-08-05 13:12

IEDEREEN TEKENEN!!!!!!!!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-08-05 15:03


mjommie

#37

2011-08-05 19:42

Wanneer kinderen gaan huilen als ze horen dat ze van hun (pleeg)moeder weg moeten en uitdrukkelijk te kennen geven dat ze niet weg willen, waarom luistert men niet naar die kinderen, het is misbruik van "macht", om door te drijven, dat deze kinderen ergena anders, bij vreemden, geplaatst moeten worden, terwijl deze kinderen zich veilig voelen in dit gezin!

Gast

#38

2011-08-05 20:55

Het is schandalig dat zulke kinderen terug moeten naar de ouders terwijl men niet verder kijkt dan de neus lang is.
Ik vraag me wel eens af of er ook wordt gekeken naar wat de kinderen zelf willen.
Ik vind dat zij de 1e keus moeten hebben en daar naar geluisterd moet worden.
Straks weer een verhaal in de krant met het zoveelste misdrijf binnen het gezin omdat jeugdzorg het zo nodig altijd beter moet weten.
De kinderen kunnen niet terug naar de echte moeder want 1 ze is werkloos en heeft geen geld om voor de kinderen te zorgen, 2 moeder is alcohol verslaafde, dus moet ze eerst een afkick programma volgen en minsten 1 jaar geen drank hebben gedronken na het afkick programma, 3 moeder geeft feestjes, waar doet ze dit van?
Uit alles blijkt dat moeder niet in staat is om voor deze kinderen te zorgen.

Gast

#39

2011-08-05 23:14

laat die kinderen bij de pleegmoeder blijven
Iemand
Gast

#40

2011-08-06 01:25

Dat de moeder uberhaupt in staat was om kinderen te krijgen in zon situatie en zich dan moeder noemen?????????


Gast

#41

2011-08-06 09:12

ik ken het verhaal verder niet maar het valt me wel op dat iedereen zich uitlaat op de bio moeder maar jeugdzorg zou niet zomaar kinderen uit een voor hun stabiele situatie halen dus er moet meer aan de hand zijn. en ik wil niet zeggen dat jeugdzorg geen fouten maakt maar het verhaal klopt niet. want als ik alleen al terugreken was in 2007 jeugdzorg al op wraak uit maar toen waren de kinderen er toch net????? (want pleegouder zorgt 4 jaar voor kids dus 2011-4 -= 2007) dus dan had jeugdzorg toen sneller kunnen handelen en de kinderen dan 3 jaar laten zitten waar zij het niet zouden willen en zich daarna wreken.......... nee ik geloof het verhaal niet.
mensen er moet meer aan de hand zijn.............................

Gast

#42

2011-08-06 09:22

DIT ZOU NOOIT MOGEN GEBEUREN,MAAR VERTEL ONS NIETS OVER BJZ ! WAAR ZE NODIG ZIJN DAAR ZIJN ZE NIET !
VRIENDJESPOLITIEK !!!
GROETJES ADRY TENNEKES-HULSMAN .

Gast

#43 naar gast 43

2011-08-06 09:48

Hoe durf je zo iets te zeggen als je niet met de situatie op de hoogte bent. geloof mij er is 4 jaar keiharde strijd gevoerd om het beste voor de kinderen te bereiken. Maar als iemand dat doet is ze lastig en moeten ze van haar af. dan hoeft er alleen maar gedacht te worden dat ze iets hebben en krijg je bovengenoemde situatie. Geloof mij maar het is allemaal echt waar

Gast

#44 Re: naar gast 43

2011-08-06 10:35

#43: - naar gast 43  juist omdat ik niet bekend ben, maar wel situaties ken van jeugdzorg die er wel zijn voor de kinderen en de biologische ouders. Maar na 4 jaar ineens terug naar bio moeder klopt mijn inziens niet,  dus daarom moet er meer zijn. Maar mijn mening is ook dat pleegzorg ten alle tijde tijdelijk is dus de kinderen mits de situatie het toelaat de kinderen bij de biologische ouders laten opgroeien............. Maar goed heel veel succes met de situatie en voor de kinderen hoop ik op het beste......................... maar ik teken de petitie niet omdat het verhaal toch niet compleet is mijn inziens dan

 


Gast

#45 Re: Re: naar gast 43

2011-08-06 11:35

#44: - Re: naar gast 43

Dan moet jij je er ook niet mee bemoeien. Het enige wat er gebeurtis, dat BJZ totaal NIET aan de belangen van de kinderen denkt. Opgroeien bij de biologische ouders PRIMA, maar dan wel verantwoord en niet totaal onvoorbereid en van 2 uurtjes per maand naar 24 per dag, terwijl er geen woonruimte, financiën en opvoedkwaliteiten zijn


Gast

#46 Re: Re: Re: naar gast 43

2011-08-06 11:42

#45: - Re: Re: naar gast 43 het is toch een discussie en ik mag mijn mening wel hebben en uitten maar als er al zo gereageerd wordt is voor mij de situatie duidelijker en als het in een keer is zonder voorbereiding zal er toch echt wel iets mis zijn met de pleegouder. is niet als belediging bedoeld want ik ken je niet pleegmoeder maar dit zou niet zomaar uit wraak kunnen gebeuren want dan zeg ik ga naar hart van nederland en natuurlijk naar een advocaat. maardeze petitie is zowiezo zinloos mijn inziens

 


Gast

#47 Re: Re: Re: Re: naar gast 43

2011-08-06 12:11

#46: - Re: Re: Re: naar gast 43 

 als jij niet wilt ( wat ook niet hoeft) tekenen en zoals jel zelf al zegt de situatie niet kent waar bemoei jij je dan mee?


Gast

#48 Re: Re: Re: Re: Re: naar gast 43

2011-08-06 12:26

#47: - Re: Re: Re: Re: naar gast 43

nogmaals het is een discussie we leven in een vrij land. dus ik mag mij ermee bemoeien als ik dat wil.................. zet het dan niet op internet waar iedereen bij kan je hebt bij elk verhaal voorstanders en tegenstanders maar dat zullen jullie niet begrijpen aan het niveau van de reacties te zien................................

maar goed voor het laatst de kinderen wens ik alle geluk en liefde van de wereld toe en die zijn en blijven het belangrijkst


Gast

#49

2011-08-06 13:37

Hoop dat het goed komt met de meiden!
me

#50

2011-08-06 13:58

buro jeugd zonde(r) waardeloos is het wat ze doen opdoeken die handel laten ze eens naar de kids gaan luisteren hier maar daar hebben ze lak aan jonge kids of de al wat oudere kids word niet naar geluisterd bah bah  kids zijn ook mensen