verbod op het houden van hond na dodelijk bijtincident
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Omdat er eindelijk eens opgetreden moet gaan worden hier in Nederland tegen dit soort misstanden,het is verschrikkelijk wat er tegenwoordig allemaal gebeurd met arme en weerloze dieren,de houders van dieren,die zo totaal asociaal zijn,moeten een verbod opgelegd krijgen,om ooit nog een hond te mogen bezitten!!!!!
Ik wens de baasjes heel veel sterkte!
Wat bereiken we ermee.
Ik begrijp dat het verschrikkelijk is was er is gebeurd en de dame in kwestie dr hond nooit los had mogen laten.
Haar vorige hond kon overigens erg goed met onze honden.. maar begrijp wel dat je met deze petitie je hondje niet terugkrijgt en alleen maar ervoor zorgt dat de herder een spuitje krijgt. Want een asiel neemt hem niet terug als ze horen dat ie wegmoet omdat ie een hond heeft gebeten.
Dan kan je beter erlangs gaan, politie weet ik veel.. zodat ze of de hond altijd moet muilkorven (zoals wel meerdere in de wijk.. zonder dat deze honden ook maar een vlieg kwaad doen maar als je met bepaalde hondenrassen loopt wekt dit al zorgwekking op...) of een andere baas moet zoeken voor deze herder desnoods een cursus voor de hond en 'm dan herplaatsen.
Of een cursus voor mevrouw hoe ze met honden omgaat en een cursus voor de hond.
Ik teken de petitie niet. Je schiet er niks mee op alleen dat de herder in kwestie een spuit krijgt en wie weet wat deze al heeft meegemaakt..
Re:
En het leuke is onze GROTE honden worden gebeten dor de rasjes onder de 20cm? Dus wat doen we daaraan?
Ik ben niet voir het doden vd hond maar wel voir het steaffen vd baas!!!!!
De dame in kwestie heeft aan ons gewoon gevraagd of haar hond erbij mocht en liet deze zeer zeker niet los.
Na een paar keer snuffelen ging dit gewoon goed zowel met onze kleine als grote hond.
Re:
Misschien ook slim kinderen te leren hoe je honden benaderd als kind
ok heel triest dat dit gebeurd is maar kent iedereen de feiten liep het boomertje aangelijnt?. onze grote hond netjes aangelijnt werd aangevallen door een klein hondje dat door een kind alleen uitgelaten werd. hoezo verantwoording hebben als hondenbezitter. nu zijn er mensen die een heksenjacht op grote honden willen opzetten. belachelijk juist kleine hondjes zijn fel alleen met bijten zijn de gevolgen niet zo groot als bij grote. en lieve ouders leer je kinderen hoe je honden benaderd en laat ze vragen of het kan niet iedere hond is er van gediend door anderen geaait te worden.
+
Dat mens is een gevaar en kan zich niet inleven in een hond, anders had zij hem nooit los gelaten, een houdverbod moet er komen, voordat er nog meer slachtoffers vallen...!!
Vreselijk!
| This discussion has been closed. |