Stop de streamlocks van de Utopia regie
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the person who wrote it.
ben er hellen maal mee eens ik kijk nou zo een r en half jaar naar Utopia maar ik vind dit niet normaal zo veel streams Lock ben er beet je klaar mee ik heb de nijgein om daar langs te gaan en die genen vast te knopen in een Boom staan er genoeg
Re: Ze doen dus aan misleidende reclame,
We krijgen niet wat de reclame waarmee ze ons hebben binnen gehaald zegt. Dus is het misleidende reclame. En volgens mij is dat strafbaar.
Te schandalig voor woorden al die streamlocks. Hier betaal ik niet voor. Talpa/SBS houdt zich niet aan de afspraken. Ik betaal om de bewoners te volgen, koeien heb ik hier al genoeg om me heen
Ben streamer vanaf het eerste uur. Zo heel af en toe was er een streamlock vanwege een technische storing, kan gebeuren. Dit lijkt op treiteren en het afdwingen om de afleveringen op TV te kijken, wat ik nog nooit heb gedaan en ook nooit zal doen. Schandalig !
Ik stel voor om allemaal massaal je paspoort op te zeggen. Je kunt blijven kijken tot aan je nieuwe betaaldatum. Daarna kun je weer verlengen... Even laten schrikken daar
Ik kijk ook vanaf het begin,maar de laatste tijd loopt het de spuigaten uit met die streamlocks.
Is de regie vergeten dat wij er voor betalen?
Ik stream al vanaf dag 1 en de lol gaat er zo vanaf!
Kijk nu veel minder door al die streamlocks!!
Re:
Er is op it moment zowat om de 10 seconde een streamlock. Hier betalen wij niet voor. Er wordt geadverteert met 24/7 live streams Wat nu overeenkomt met 24/7 live stal streams die ook nog vaak leeg staan. Hier betalen wij niet voor. Het is maar 2.50 euro maar ik vind de geleverde streams een wanprestatie. Wij betalen om de bewoners te volgen en nu krijgen wij de streamlocks om mensen te dwingen de tv uitzending te bekijken omdat wij veel moeten missen via de streams#101: -
hoi
ik vind de eerst jaar heb ik wel een paspoort maar nu kijk ik alleen gratis
Re:
ja en als je net wat zit te volgen of bijvoorbeeld dominique in beeld komt schakelen we direct over mogen we de inwoners niet mer volgen ofzo??/
Wil de gesprekken normaal kunnen volgen, de koeien in de stal of andere onzin dingen op het terrein als het echt nodig is met een eerlijke rede op de krant melden zodat we weten waarom we niet langer kunnen kijken. het moet gestopt worden om meer dan 8 uur per dag de koeien te zien.
Heel vervelend die streamlocks. Steeds vaker en steeds langer en je raakt de draad van een gesprek helemaal kwijt. Blijkbaar mogen we veel niet zien of horen.
Bang voor Duitse praktijken en alles is gekomen nadat Ivan dat hondje getrapt had en Boulevard e.d. daar uitgebreid beelden van liet zien. Streamers zijn nu de dupe maar betalen wel voor 24/7 streams.Sowieso zijn er veel dingen daar die de kaboutertjes regelen, vaak nieuwe spullen, van beelden tot plaids, van hangmatten tot alweer nieuwe kussens, ''opeens'' is het er de volgende dag en niemand vraagt ernaar of praat erover, dat alleen zegt al genoeg.
| This discussion has been closed. |
het is nu eens klaar er mee met die streams Loks Genoeg is Genoeg