Stop de streamlocks van de Utopia regie
Neem contact op met de schrijver van de petitie
This comment has been removed by the author of the petition.
zo ga je niet om met je trouwste kijkers die betalen(ja klein bedrag 2,50 maar reken dat maar eens uit per paspoort per streamer aangezein de meeste een dubbele paspoort hebben)
de chat de krant gaat op slot in de avond tot smorgens absuurt korea gedrag dit
zo vaak streamlock om niets
Re:
Helemaal mee eens, wordt eens tijd dat SBS6/Talpa daar op aangesproken wordt, want naar SBS mailen heeft geen zin , want ze komen telkens met een lul verhaal.
vaak als ik al inlog krijg een streamlock te zien. we betalen niet voor niets om 24/7 te kunnen kijken. nu meer dan ooit veel streamlocks en soms gewoon om niets. een streamlock om bepaalde prive dingen oke. maar dit kan zo niet langer regie.
This comment has been removed by the person who wrote it.
ik ga niet meer verder in 2017.
De streamlocks worden elk jaar meer, we mogen steeds minder zien. 1e jaar utopia, kreeg je pas een streamlock als de bewoners elkaar aanvlogen tijdens een ruzie, en af en toe voor tv-beelden. 2e jaar utopia, kreeg je al een streamlock terwijl de bewoners nog gewoon in discussie zijn, en vaak voor tv-beelden. 3e jaar utopia, krijg je streamlocks, om gewoon helemaal niks. Ik snap best dat er tv beelden gemaakt moeten worden, maar zo veelvuldig als er nu streamlocks zijn, is niet meer te doen als streamer. Dan de 360 cams, die werken vaker niet dan wel. En ik blijf er op hameren dat de chat uitgerust moet worden met een "Negeer-knop". Dat zou vele ruzies en haatverwensingen voorkomen omdat een ieder dan zelf kan bepalen wie hij/zij wel of niet wil lezen. Dat is gewoon een stukje service, dat op een chat hoort, en makkelijk te realiseren is.
De streamlocks zorgen voor een zodanig onregelmatig volgen van zowel gesprekken als gebeurtenissen, dat ik als paspoorthouder betaal voor slechte kwaliteit. Als Utopia aan z'n eind is stop het programma dan. Nu lijkt het of door de slechte kwaliteit mensen weggejaagd worden.
This comment has been removed by the author of the petition.
ik vind het leuk om naar utopia te kijken nu twee en half jaar maar dit jaar zijn de streamlocks zo erg veel dat ik er moe van word daarom heb ik getekend !!
ik betaal niet voor niks als ze gatis waren kan je niks zeggen maar dit slaat nergens op .
| This discussion has been closed. |