Teletekst moet blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik vond dit zeer nuttig kort en bond de ganse dag kon je informatie krijgen op je vragen over alle domeinen sport verkeer zeer nuttig politiek en zo veel meer. Ik ben single en oud nu ben ik heel alleen zonder mijn informatie voel ik mij ongemakelijk Dag en nacht. Geef ons de teletekst terug aub. dank ul
Het is de vlotste manier om accuraat en selectief de nieuwsberichten te volgen
Het eerste wat ik deed ,als ik naar tv keek was teletekst raadplegen .
Ik heb geprobeerd op internet hetzelfde te bereiken als bij teletekst maar dat is zeker niet zo goed .
Noodgedwongen kijk ik nu naar de Nederlandse omroepen en kijk daar naar teletekst
een groot gemis voor iedereen, de snelste manier om uptodate te blijven,
Dan lees ik net in de krant dat er slechts 38 handtekeningen waren voor de petitie! Niet te verwonderen als het net die vele duizenden zijn zonder pc of internet die slachtoffer zijn van deze ingreep !
Geysen-Berkvens
Mijn ouders van 80 en 85 zijn hier niet blij mee. Ik denk met hen veel andere ouderen, die niet de mogelijkheid hebben om gebruik te maken van internet.
Persoonlijk mis ik het wel om s morgens voor naar het werk te gaan even teletekst op te zetten om de laatste nieuwtjes te weten.
Ik kijk elke dag MEERDERE keren naar teletekst. Een stelletje jonge snotapen, (verslaafd aan hun smartfooon) schaffen dat nu af, OM ONS NOG BETER TE DIENEN!!!
niet iedereen wil de programmatie moeten opzoeken via internet (is trouwens niet echt duidelijk op de sites van de zenders zelf, enkel reclame voor hun verschillende programmas individueel , maar een lijst met programmas voor een dag , ho maar) en sommigen onder ons hebben geen digitale tv omdat basis kabel onlosmakelijk verbonden is in de extra kosten van het huurcontract , en het zou maar al te zot zijn om én voor digitaal én voor kabel te betalen.
Re:
Nederlandse teletekst zou inderdaad meer aandacht kunnen hebben voor Belux en FR-Vlaanderen.
voor het weerbericht en vlug kijken voor verkeersinformatie.
| This discussion has been closed. |