Breed onderzoek misstanden psychiatrie

Breed onderzoek misstanden psychiatrie / Mededelingen / Bijeenkomst / Opmerkingen


Gast

#1

2016-05-01 14:30

super (en hard nodig) initiatief. heel wat onderdrukking in psychiatrie en ook grote schade door psychofarmaca. Psychofarmaca zijn harddrugs, die over het algemeen niemand helpen en de meesten mensen meer schaden dan goeddoen.
Lotte Hendriks

#2

2016-05-02 13:20

Ik wil wel tekenen, maar hoe? En wat is de tekst van de petitie? Ik loop al 30 jaarin de GGZ en heb nu pas goede zorg, door een FACT-Team. Maar ik heb de meest gruwelijke dingen meegemaakt in de psychiatrie. Foute diagnoses, verkeerde behandelingen, intimidatie, machtsmisbruik, verwaarlozing, hulp weigeren, verregaande arrogantie en ga zo nog maar even door. Ben al jaren actief op dit vlak. Ik weet niet of ik ergens naartoe kan komen helaas. Maar bedankt voor het initiatief.


Gast

#3

2016-05-02 19:31

heb interesse spm graag ook de media etc uitnodigen kijk uitzending nova Zembla 21-4 ned 2 groet s

Gast

#4 Re:

2016-05-04 12:08

#2: Lotte Hendriks -  

 Kijk onder knop Signeer, daar staat de tekst van de petitie


Gast

#5

2016-05-15 10:24

Past men art.6-1ste lid-europees verdraq rechten mens al toe(openbaar proces)?Zoniet kaN men ons beter uit dit verdrag stoten.