Help mee A.U.B dat Margaret niet dakloos wordt op 15 maart!!

Help mee A.U.B dat Margaret niet dakloos wordt op 15 maart!! / Mededelingen / interview met Margaret in de Botlek! / Opmerkingen


Gast

#1 kraken

2016-03-10 07:25

kraken zo,n huis niet wachten, dit is discriminatie en dat willen we niet in dit land het is zelfs strafbaar, het tuigoverheid gaat steeds verder met de nederlanders te schofferen maar dat komt natuurlijk ook omdat we het allemaal maar accepteren.

als ik in haar situatie zat dan kraakte ik het huis en elke keer dat ze mij eruit zetten kraak ik opnieuw tot er recht word gedaan bij flink verzet luisterd de criminele staat naar je, het hoort zo niet te gaan maar het werkt wel zo.


Gast

#2

2016-03-10 12:25

Schaamteloos zo zie je maar weer dat de gemeenteraden en regering maling heeft aan de eigen mensen. Ik hoop alleen bij de eerstvolgende verkiezing van Gem.Raad of Parlement de mensen enorm wijzer zijn geworden op wie ze niet meer moeten stemmen. Ik wens Margaret heel veel sterkte toe

Gast

#3 Re:

2016-03-10 19:12

#2: -  

 Dank je wel


Gast

#4 Re: kraken

2016-03-10 19:15

#1: - kraken 

 Ja eigenlijk moet je kraken, net gedrag loont niet!!

 


Gast

#5

2016-03-23 20:44

Mijn zus is verhuisd ,ze woonde in de Waalstraat47 in Rhoon.Zij is van een huurhuis nu naar een koophuis gegaan.Er hadden geloof ik 300 mensen op haar woning gereageerd.Ik heb zelf ook een hele goede kennis, een gescheiden vrouw met 3 kleine kinderen,die al 1 1/2 jaar op zoek is naar een huis.Ik had vertelt van mijn zus ,ze is er gelijk achteraangegaan.Maar natuurlijk niet gekregen,ze kan ook een huis krijgen in Charlois of Hoogvliet, een flatje!
En nu is de woning toegewezen aan iemand uit de Wielewaal met 1 kind! Belachelijk toch!, Stop die dan in een flatje!Ik snap ook niet hoe ze het daar verdelen,eerlijk gaat het zeker niet.Een schande is het!,,Het is een eensgezinswoning met een zolder!Dan doe je daar toch een gezin in,en niet iemand die samen is.

Gr Jolanda