tegen de sluiting van Daat-Drenthe kringloopwinkel Hoogeveen

Gast

2016-02-03 20:34

Omdat ik weet hoe belangrijk dit voor jullie is en het is een hele mooie winkel

Gast

2016-02-03 21:27

Omdat t werk is dat eens weer afgepakt wordt

Gast

2016-02-04 09:15

Omdat ik ook bij daat zat en et een van de weinige plekken was waar ik goed zat

Gast

2016-02-04 11:30

Onzinnig... Bezuinig maar op de directeur en de nietsnutten van "managers"

Gast

2016-02-04 22:16

Het management geeft nu aan dat het komt door een lagere opbrengst uit de WMO. Dat hadden ze een goed jaar geleden al kunnen zien aankomen en er op kunnen inspelen. Waar zij hun mond over houden is het feit dat het GGZ onder verscherpt toezicht heeft gestaan wegens wanbeleid en dit wanbeleid is de reden van de rode cijfers!

Gast

2016-02-05 08:14

In het verleden hele positieve verhalen hierover gehoord en ik gun medewerkers en werknemers deze fijne werkplek.

Gast

2016-02-05 14:48

Wij vinden het ONRECHT

Gast

2016-02-05 15:49

Omdat het de leukste en best verzorgde kringloop in Hoogeveen is en het personeel vriendelijk en gemotiveerd is en het met hart en ziel doet .Ik voel me daar altijd welkom en de sfeer die daar is is heel warm de winkel is schoon en alles is mooi uitgestald en geordend en gezellig en een heel leuk aanbod ik vraag me af of de medewerkers van Daat zich kunnen handhaven in een kringloop zoals het Goed waar de sfeer heel anders is
een werkloze hoogevener

2016-02-05 19:29

Managers van GGZ zou graag willen weten wat jullie bruto uurloon is !!!

Verder zou ik graag een overzicht zien van wat Daat Hoogeveen aan kosten heeft, wat er middels de WMO binnenkomt en aan verkopen........dus wat er daadwerkelijk maandelijks te kort is.      Als dit nu eens gedeeld wordt door het aantal managers en dit op hun maandsalaris gekort wordt .......is het probleem opgelost.     Niet zo moeilijk doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat kleine beetje wat er dan op jullie salaris ingeleverd wordt weegt niet op tegen het plezier van de mensen die er werken en dagbesteding doen en dan hebben we het nog niet eens over de hoeveelheid klanten/bezoekers die er op hun manier weer tijdsbesteding vinden....er is namelijk nogal wat werkeloosheid in Hoogeveen en dan is het fijner om in dit soort winkels te vertoeven dan op de Hoofdstraat waar je het geld al aan parkeren kwijt bent...oeps  vergeten ik heb mijn auto ook al moeten verkopen

Gast

2016-02-05 22:13

De mensen hebben deze beschermde werkomgeving simpelweg nodig. Herplaatsing op andere plekken zal een groot deel van hen onherroepelijk schade toebrengen. Dit zal uiteindelijk meer 'kosten' dan men dacht met de bezuiniging te zullen 'winnen'. DAAT moet open blijven, en een frisse wind door het bestuur is welkom.

Gast

2016-02-08 06:02

ik het belangrijk vind,dat dit werk blijft bestaan

Gast

2016-02-08 11:07

Hoop voor deze groep mensen dat de kringloopwinkel mag blijven bestaan

Gast

2016-02-09 07:20

Omdat ik het schandalig vind en heel erg,kun je nagaan wat er nog achteraan komt wat er nog allemaal gaat sluiten maar voor deze mensen heb ik een bijzonder zwak.

Gast

2016-02-14 16:46

ik vind het belangrijk dat arbeidsongeschikten,en mensen met afstand tot de arbeidsmarkt leuk vrijwilligerswerk kunnen doen zonder gemekker over 15 euro reiskosten terwijl de rest gratis is!!!
Vogel

#90 Re: Re:

2016-02-25 07:45

#6: Natasja van Viersen - Re:  

De winkel moet openblijven! Ik ken een van de werknemers, die zich met hart en ziel inzet. Jullie doen goed werk!