Arthur moet weg uit Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit is een publiciteit stunt en tegelijkertijd dierenmishandeling.
Een hond, zeker een herder pup (is geen beginnershond) hoort daar niet, punt.
Om deze puppy te redden moet hij daar weg.
het is een hond die op de juiste manier opgevoed dient te worden en dat kan zijn baasje niet want die moet zelf nog opgevoed worden. Een hond gaat op zijn baas lijken. Deze is agressief en heeft zichzelf niet in de hand. De hond zal dit gedrag ook gaan vertonen met alle gevolgen vandien.
Re:
Je mag zo wie zo geen dier schoppen... 8 dagen.... 8 week of 8 jaar.... een dier MAG JE NIET SCHOPPEN, SLAAN OF OP EEN ANDERE MANIER MISHANDELEN!!!!!!
Artur heeft een andere baasje nodig die geen dierenbeul is.
Vanzelfsprekend hoort daar geen puppy thuis.
Ivan is geen dierenvriend. hij mist gewoon het geduld en emphatie om
een dier op te voeden.
Re:
#87: - mee eens...zie hier nogmaal het filmpje waarom Artur uit Utopia moet.
Totaal geen hondenmensen en ze doen maar wat. En pupje wordt in deze belangrijke periode van zn leven waarin hij zich moet vormen op een totaal verkeerde manier opgevoed! En al helemaal de keuze vh ras is waardeloos. Met dit caliber en dan zulke leken?! Dit wordt een probleem als het hondje ouder wordt... En wat een waardeloze (brood)fokker ook!!! Zou me doodschamen dat je je pupje hierin laat opgroeien.
Verbaasd me niets met Ivan en zijn korte lontje. Ik ben nog op zoek naar een pup en Arthur is hier welkom. Haal Arthur weg bij Ivan!!!
Re:
Kwa vrijheid zit hij wel goed, de meeste honden zitten een hele dag in de woonkamer.
https://youtu.be/z37HMcyoROs
| This discussion has been closed. |