Behoud fietspad Burgwerd - Bolsward

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud fietspad Burgwerd - Bolsward.


Gast

#51

2016-01-06 11:53

Er wordt beleid gemaakt mbt tot leefbaarheid van de dorpen/Burgwerd. Daarvoor zijn ook voorzieningen als dit mooi gelegen fietspad van groot belang. Svp faciliteiten van ons dorp vergroten, niet 'verschralen' !!

Gast

#52

2016-01-06 14:03

Jammer, dat de gemeente miljoenen heeft uitgegeven voor de watersport rond Sneek en dus zegt de gemeente: Het geld is op.!

Gast

#53

2016-01-06 19:40

We fietsen er zomer vaak en het is dan erg mooi om te fietsen dit fietspad moet blijven

Gast

#54

2016-01-07 06:50

Exmorra - Wommels is l een eind fietsen voor onze zoon die daar op school zit, dit fietspad verkort de rit. Waarom verbreden, waarom vernieuwen. Af en te en klein nieuw stukje hoeft toch niet zoveel te kosten om mankementen op te lossen?

Gast

#55

2016-01-07 07:37

Fijn om over te lopen en te fietsen zou erg zijn als het weg gaat

Gast

#56

2016-01-07 08:34

EEN van de mooiste fietspaadjes van onze provinsie mag
natuurlijk nooit verdwijnen. Tip: Besluitvormers pak begin
mei de Fiets of ga lopen van burgwerd naar Bolsward en
ervaar het zelf. vogels, water, stilte, uitzicht zoooo uniek!!!!

Gast

#57

2016-01-07 11:17

Wij fietsen graag dit pad naar Burgwerd net zoals onze campinggasten dat doen. Zij betitelen dit pad als een van de mooiste paden, welke tevens een gedichten- pad is in de omgeving. Dit pad mag dus niet verdwijnen. Er wordt toch ook toeristenbelasting betaald!


Gast

#58

2016-01-07 12:17

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik heel vaak wandel langs dit pad. Bovendien is het een korte en verkeersluwe verbinding voor veel scholieren naar Bolsward!

Gast

#59

2016-01-07 18:41

Een veilige fiets route voor school gaande jeugd en woon werk
verkeer is goud waard.Maar ook van belang voor
toeristen

Gast

#60

2016-01-08 10:27

Omdat ik dagelijks vanuit mijn woning kan waarnemen hoeveel
ouderen en scholieren van dit pad gebruikmaken,het heeft
dus zijn grote nut al vele malen bewezen!!

Gast

#61

2016-01-08 11:43

Ruim 20 jaar in Easterein gewoond, als echte doortrappers zeer veel langs dit unieke pad gefietst. Links de vaart en aan je rechterhand nog een paar prachtige percelen authentiek bloemrijk grasland, een eldorado voor de kening fan de greide! Waardering aan de eigenaar!! Ik kan me niet voorstellen dat dit moet verdwijnen, terwijl er langs de Zwette een geheel nieuw pad wordt aangelegd. Gewoon zo laten!

Gast

#62

2016-01-08 11:51

Wekelijks maak ik gebruik van het fietspad om naar mijn werk te gaan
Prachtig om langs het water te fietsen

Gast

#63

2016-01-09 18:50

Oud 'jaagpad' moet blijven bestaan. Naast dat het mooi is om hier te fietsen en wandelen is het traject onderdeel van het oude jaagpad langs de vaart.


Gast

#64 Identiteitsverlies van deze streek!!!!!

2016-01-09 21:07

Daar dit trekpad historische waarde heeft en onlosmakelijk verbonden is met deze streek zou het ontzettend dom zijn om nog meer aan de streek verbonden waarden gewoon met een pennestreek omwille van bezuinigingen door te halen...terwijl er in Sneek gewoon gemeenschapsgeld wordt verkwanselt aan zaken zoals onderandere watersportfeestdagen.

Is de bevolking al geraadpleegd???? Het is immers de burgerij die hoe dan ook betaald en mijns insziens hierover zeker gehoord dient te worden alvorens een goed gefundeerd actie te ondernemen !!!!

Ronald Bouwhuis 


Gast

#65

2016-01-11 10:30

Namens de Fietsersbond Menameradiel ondersteun ik de actie, omdat fietsers veel gebruik maken van dit fietspad, de alternatieve routes langer en gevaarlijker zijn. Scholieren zijn een kwetsbare groep, vooral als ze het eerste jaar naar het Voortgezet Onderwijs gaan en daarom ondersteun ik deze actie van Burgwerd.

Hieke Joostema-Greidanus

Dorpsstyliste/Fietsersbond Menameradiel


Gast

#66

2016-01-14 08:25

Snelste route om naar famile te gaan op de fiets.
En school kinderen veilig op de fiets naar school te laten gaan

Gast

#67

2016-01-14 17:12

Omdat ik al vele jaren gebruik maak van dit fietspad naar mijn werk op het Marnecollege te Bolsward.
Ik vindt dat dit de meest veilige route in alle jaargetijden is voor mij en vele anderen, en met name ook voor onze scholieren.
Misschien ten overvloede maar het is natuurlijk ook een prachtige route.

Voor elkaar passeren en voor het met z'n tweeën naast elkaar fietsen zou het wel goed en handig zijn om met een kleine ingreep, aan de bermkanten 5 tot 10 cm toe te voegen.