Grijze container elke 14 dagen geleegd
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Ik vind het asociaal dat jullie het belang van afval scheiden niet inzien en uit luiheid alles bij het restafval dumpen. WIE GOED SCHEIDT EN VERANTWOORD LEEFT HEEFT BIJNA GEEN RESTAFVAL
komen er nog maien.
Ik ben gastouder en in de container komen ook poep/plasluiers...
Ik ben bewust aan het sorteren van afval maar toch iedere twee weken de grijze container vol!!
Als iedereen gewoon bij een volle grijze container de rest verdeeld in de overige containers zal het mijnsinzien snel veranderen.
omdat 4 weken (poep)luiers in je achtertuinTJE hebben echt veel te lang is!!
Slecht plan... sowieso al vanwege de 4 grote bakken tegen je huis...
Zorgen jullie eerst maar is dat je minder afval produceert met z'n allen. Het afval wat je hebt sorteer je goed. En niet eerst gaan schreeuwen hier.
Het word dan een mooie smeerboel kan ik garanderen, buiten het feit dat de container dan te klein zal zijn.
Wat gaat men dan doen, juist...afval dumpen en is dat de opzet van dit onnozele plan?
we betalen volgens mij genoeg om de containers te laten ledigen met de huidige frequentie, dus gemeente stap aub af van dit wanidee!
Enne...goed hoor! Een intekenlijst om luierafval apart in te kunnen zamelen. Maar dan moet je wel 2 kinderen onder de 3 jaar hebben!
Nou, 1 kind maakt ook genoeg luiers vol hoor!
Zullen mijn buren leuk gaan vinden, aankomende zomer!
Ohw, wordt de gemeentebelasting verlaagd, mocht dit door gaan?
Ben er bang voor dat dat niet gaat gebeuren!
Doetinchem is, wat dat betreft, een dure gemeente om in te wonen!
| This discussion has been closed. |