Wijziging wet wapens en munitie
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik hoop dat ik het nooit hoef te gebruiken maar zal het als iemand het op mijn leven gemunt heeft uit noodzaak en omdat ik weiger slachtoffer en criminaliteit statistiek te worden. Ook heb ik een geweer voor de sport en om indien nodig mijn have en goed en desnoods land kan verdedigen.
Alleen eigen belang telt voor hen.
Re:
Nou aan de ene kant vind ik de Nederlandse wetgeving super overdreven. Zo vind ik dat abdrangstokken, sprays en shockers gewoon voor particulieren beschikbaar moeten zijn. Deze helpen bij het weerbaar maken van mensen die zich fysiek niet tegen persoonlijk geweld kunnen beschermen. Als het op vuurwapens aankomt is Nederland daar voor zelfverdediging niet klaar voor. Het zit niet in onze cultuur, dus dat zou ik bij schietsport houden met scherpe regels omtrent opslag. Wanneer die lui een aanslag willen plegen en ze weten dat ze vuur terug kunnen krijgen, blazen ze zich op of doen ze wat anders.
Re: Domste petitie ooit
#175: julliezijndom - Domste petitie ooit
Sorry dat ik het u moet brengen maar onzinnigste opmerking die er is lees u het eens terug kunt u zelf lezen wat voor een onzin u uitkraamt
| This discussion has been closed. |
Re:
#169: -
wat een onzin