GGZ opname moet mogelijk blijven in Vlissingen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie GGZ opname moet mogelijk blijven in Vlissingen.


Gast

#51

2015-11-05 22:03

Eén van de redenen waarom ik teken is het feit dat ik van dichtbij meemaak hoe belangrijk de PAAZ is voor een hele lieve onzekere dame van in de 80 jaar uit Vlissingen. Het zal werkelijk een ramp voor haar zijn als zij geen steun in Vlissingen kan krijgen.

Probeer u aub in te beelden hoe moeilijk het is om met angsten hulp te vragen en te ontvangen. En bedenk dan hoe het voelt om straks met regelmaat gevoelsmatig een enorme afstand af te moeten leggen voor deze hulp. Dat levert gegarandeerd stress op. Stress is nooit goed voor herstel.

Als het niet om puur financiële redenen draait: maak het werken in het ziekenhuis van Vlissingen aantrekkelijk; zorg voor een gezonde en prettige werksfeer, goed arbeidsvoorwaarden en voldoende ontwikkelmogelijkheden. Zet hem op!

Gast

#52

2015-11-22 03:07

Goed dat jullie dit doen. De welzijn van een ieder in onze samenleving is de verandwoording van ons allen. Heel veel succes!!

Gast

#53

2015-11-23 16:27

Ik kan de reiskosten eenvoudigweg niet ophoesten

Gast

#54

2015-12-01 15:10

Omdat ik weet hoe t is als je de PAAZ nodig hebt.Ze moeten gewoon OPEN blijven.Ik vrees dat velen op straat gaan zwerven als de PAAZ Vlissingen dicht gaat,Emergis Kloetinge is geen optie.omdat je op dat moment de juiste zorg nodig hebt,datgene dat de PAAZ biedt.en niemand anders dan het personeel op de PAAZ Vlissingen.weten hoe het moet.DE juiste zorg op dat moment als je ze zo hard nodig hebt......En bereikbaar is ook heeeel belangrijk.,

Gast

#55

2016-01-09 21:28

Ben zelf 2 keer opgenomen geweest, vanwege depressie en angsten, heb de opvang op de paaz als een warm bad ervaren.Ben daarna ook in deeltijd nog lang verbonden geweest..Ik vind, dat GGZ opname in Vlissingen mogelijk moet blijven.Zeker, omdat het anders ver van huis komt en veel mensen in de kou komen te staan( aan hun lot worden overgelaten) Geestelijke problemen zijn zeker zo belangrijk als lichamelijk! Daarom is het heel belangrijk dat de PAAZ in Vlissingen blijft!!
ANGEL

#56 Re:

2016-01-09 21:31

#55: -  

 


Gast

#57

2016-01-12 21:59

Omdat ik uit eigen ervaring weet hoe belangrijk een PAAZ afdeling is! Succes met dit initiatief.

Gast

#58

2016-02-07 23:38

Een hele goede vriend van mij is daar heel er opgeknapt na 9 maanden opname. Werd toendertijd gemakkelijk verlengd en het gaat prima nu met hem.

Gast

#59

2016-04-25 13:09

paaz moet blijven in vlissingen