Tegen de huidige werkwijze van Jeugdzorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegen de huidige werkwijze van Jeugdzorg.


Gast

#1

2015-07-10 18:49

Bij het huidige beleid gaat het niet om de kinderen maar om de opbrengst van kinderen en veroorzaakt daar door heel veel leed
bij kinderen en ouders en de rest van de familie

Gast

#2

2015-07-10 18:50

de werkwijze van jeugdzorg ,,,wsg enz moet eens gestopt worden zo ook de leugens en het steeds maar door een rechter laten beoordelen via een begin rapport met allemaal leugens leugens en nog eens leugens zowel de kinderen als de ouders worden door dit zooitje kapot gemaakt,,bij heb geld alleen geld geld geld en denken helemaal niet aan het welzijn van de kinderen

Gast

#3

2015-07-10 22:29

Jeugdzorg = kindermishandeling.

Gast

#4

2015-07-11 14:23

ik ben het totaal niet eens me5 de werkwijze van jeugdzorg hun motto veel beloven wijnig geven en maar naar 1 partij kijken en geloven als ge tijdelijk ziek bent blijf je voor hun je hele leven ziek ook al ben je gezond verklaart en zijn er verkeerde diagnoses gesteld dan verbeteren ze het niet ze zijn bang om hun foute toe te geven en voelen zzich opper machtig

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-07-11 22:36



Gast

#6

2015-07-11 23:00

Dit weten wij ook al heel lang en wij pikken dit gedrag van jeugdzorg niet meer omdat wij het gedrag van jeugdzorg n.l zelf heel zorgelijk vinden

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-07-11 23:08



Gast

#8

2015-07-11 23:24

Omdat ik zelf niet van jeugdzorg af kom, gans mijn gezin er onder lijdt, dat waar men zich mee bezig zou moeten houden, wordt niet gedaan.
We mogen al jaren niet meer vrijuit leven, ben er al paar x onder door gegaan, wat voor hen 'bewijs' was at ik niet geschikt was als moeder, echter, zij waren de oorzaak van mijn bezwijken onder de druk, mar dat werd nooit gehoord. Gewoon blijven pushen en blijven fouten zoeken zodat een mens van elke vorm van zelfrespect en zelfvertrouwen verlost wordt en danig in de put geraakt.
PTSD is een gevolg, ook van een vechtscheiding, maar de jaren jeugdzorg op mijn kap en vooral dat van mijn kind, doet de das hier om bij iedereen van 't gezin.
Vaker een grote last, zelden een goede hulp.
We staan overigens weer op een keerpunt.
Vraag me zo stilaan af: kom ik en mijn kind er alleen vanaf als ik me nu van kant maak en hij dan eindelijk vrij is?
Is dat de enige uitweg, de enige manier dat mijn kind een normaal leven mag hebben?

Gast

#9 Re:

2015-07-12 11:44

We vragen iedereen alsjeblieft hun kanten te bewaren daarbij weten waar jeugdzorg mee bezig is en wij doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen want dat er iets moet veranderen bij jeugdzorg !!!!!

 

(Wand als je kind zo hard vecht wie zijn wij dan als ouders om ermee te stoppen)


Gast

#10

2015-07-15 16:59

Omdat er niks anders leugens wordt verteld ze alles verdraaien en hun juist de gene zijn die kinderen verzieken ze zijn zelf ziek in hun hoofd opsluiten in pieterbaan centrum moeten ze worden

Petities24.com/jeugdzorg

#11 Re:

2015-07-16 09:37

#1: -  

 Wij snappen heel goed wat U bedoeld... we werken er aan de zorg beter, eerlijk en open n.l transparant t te krijgen steun onze petitie petities24.com/jeugdzorg en blijf het delen en like us we like you.


Gast

#12

2015-07-16 13:29

Zit zelf in de horror van jeugdzorg Amsterdam. De gezins voogd nr. 6. beweert dat zijn taak het regelen van evaluatie gesprekken is en meer niet. 5 instantie's en 1 vrijwilligster bezig rond om mijn zoon van 10. Die door valse beschuldigingen bij zijn vader komen tewonen die vermoedelijk aan ptss lijd.

Gast

#13

2015-07-16 16:33

Omdat Jeugdzorg meer kapot maakt dan heel.

Gast

#14

2015-07-20 08:44

Omdat het tijd wordt voor een eerlijk beleid
Petities24.com/jeugdzorg

#15 Re:

2015-07-20 14:30

#14: -  

 Ja het wordt vooral ééns tijd voor een eerlijke werkwijze!  En vooral een eerlijke regering! 

Maar daar voor hebben we nog heel veelhandtekeningen nodig dus likte ons op Facebook  En deel deze link druk op de link dan  gaat U rechtstreeks naar onze petitie leest onderteken en deel deze link met velen petities24.com/jeugdzorg


Gast

#16

2015-07-21 14:29

Omdat ik het verkeerd vind datals een jonge moeder komt en onzeker is in een boek komt.
ook als ze over de vader iets zegt wa minder is maar eerlijk is het ook niet goed en wordt het ook genoteerd.
verder heb ik ooit een moeder waar de kinderen van af werden genomen. Nu 4 jaar later is ze nog bezigde kinderen terug te krijgen. Vertel me niet dat dit goed is. Alle kinderen en de ouders helemaal kapot.
dank ewel jeugdzorg
Liselot

#17

2015-07-21 21:12

petitie vind ik erg magertjes. Lijkt mij opgesteld door iemand die door ex. partner onderuit gehaald word en daardoor de kinderen minder of niet meer mag zien. 

Waarom weer afsplitsen en zo klein houden, waarom worden de klachten van gedupeerden zoals alleenstaande moeders zonder partner of echtparen waar de kinderen onterecht uit huis zijn geplaats (omdat jeugdzorg/raad niet aan waarheidsvinding doen) hier niet bij vermeld?

Ik heb getekend maar zo'n petitie heeft geen zin daar het maar 'n eenzijdige benadering is van de klachten tegen de instantie's en je daardoor veel te weinig handtekeningen krijg.

Maak het breed zodat je 'n petitie krijgt waar alle klachten tegen de instantie's in voor komen en je duizenden of 10-duizenden handtekeningen krijgt omdat velen hun klachten erin terug vinden.


Gast

#18

2015-07-25 17:49

Omdat ik zelf met ze te maken heb al jaren en dus ook al heel lang kijk naar zaken die gedaan worden en je vaak echt enig nut voor wat in belang van kind daar dan in gezien kan worden. Hoe ouders ook en dat kenmerkt gewoon de karakter binnen de organisatie, omdat het meer voorkomt dat je bejeegening, verdraaingen van dingen je zegt of er gerapporteerd staat ergens en lijkt bijna een wezenlijk must dat ze eerst zonder dingen te bespreken maar van tevoren aannemen naar wat hun idee is en je krijgt dan discussie waar als je die te lang door zet dan komen gebrek aan zelfinzicht of bagatalisering van problemen, erkent problematieken niet, etc etc

Gast

#19

2015-07-26 16:59

Ik heb ervaring met Jeugdzorg opgedaan. Totaal verkeerde inschatting van de problematiek. Geen enkele kennis van psychopatie (zie boek Jan Storms). 1 kind verloren. 6 rechtszaken met Jeugdzorg gehad. Klachtencommissie ingeschakeld na valse beschuldigingen. Kortom een bak met ellende over me heen gekregen

Gast

#20

2015-07-28 09:47

Pleit voor Liefdevolle benadering naar de gezinnen.

Gast

#21 Re:

2015-07-28 12:40

#20: -  

 Daar pleiten wij ook voor


Gast

#22

2015-08-03 12:18

Waarom heeft u deze petitie ondertekend?omdat ik vind dat ze alles maar doen en niet aan dekinderen denken ze maken te veel fouten daarom



Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-08-05 23:38



Gast

#24

2015-08-06 00:04

Ja we weten hoe Jeugd(zorg) is, meer dan droevig, ze zeggen een zorgverlener instantie te zijn, maar blijken het tegen over gestelde hier van!.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-08-06 00:11