petitie tegen kraakverbod in belgië , 1st betaalbare woningen

macus lil

#26 QUICK LOAN OFFER APPLY NOW

2018-07-13 07:10

We bieden ook leningen voor alle soorten juridische transacties. Leningen voor kleine bedrijven en allerlei soorten investeringen zijn ook beschikbaar. Alle geleende bedragen zijn beschikbaar in zowel veilige als onzekere vorm. Neem voor meer informatie contact met ons op via Europafinancialgrowth gmail.com

Helga Nakladal

#27 Re:

2018-09-12 08:09

Dag iedereen,

HIER IS MIJN GETUIGENIS VAN HOE IK MIJN LENING VIND.

Mijn naam is mevrouw Helga Nakladal, een inwoner van Duitsland. Ik ben voor de gek gehouden door 3 verschillende internationale internetfinanciers, ze beloven allemaal om me een lening te geven nadat ik verschillende vergoedingen heb betaald die niets produceren en geen positieve resultaten hebben opgeleverd. Ik verloor mijn hard verdiende geld. Op een dag, toen ik met tranen in mijn ogen op internet zocht, vond ik een getuigenis van de man die ook werd opgelicht en uiteindelijk werd gelinkt aan een legitiem leenbedrijf genaamd (CARLOS YAMADA INVESTMENT COMPANY) waar hij eindelijk aankwam zijn lening, dus besloot ik om contact op te nemen met hetzelfde leningbedrijf en vervolgens vertelde ik hen mijn verhaal over hoe 3 verschillende geldverstrekkers me bedrogen hebben die niets deden, maar me meer pijn bezorgden. Ik legde het bedrijf per e-mail uit en alles wat ze me vertelden was niet meer huilen omdat ik mijn lening in hun bedrijf zou krijgen en ik heb ook de juiste beslissing genomen om contact met hen op te nemen. Ik vulde het leningsaanvraagformulier in en ging verder met alles wat ze vroegen en dit geweldige bedrijf (CARLOS YAMADA INVESTMENT COMPANY), geleid door Mr. Carlos Yamada, schonk me een lening van 500.000 EURO en hier ben ik blij mee omdat CARLOS YAMADA INVESTMENT COMPANY me heeft gegeven een lening, dus zwoer ik bij mezelf dat ik ook op internet zou blijven getuigen over hoe ik mijn lening kreeg. mijn broers en zussen U hebt dringend een lening nodig Ik raad u aan voor dit eerlijke bedrijf CARLOS YAMADA INVESTERINGSMAATSCHAPPIJ Neem nu contact met hen op voor uw lening en geef ook een bevestiging per e-mail: 

CONTACT
CARLOS YAMADA INVESTERINGSMAATSCHAPPIJ
WHATSAPP:+5217351448706


Gast

#28 HEBT U SNEL EN EEN BETROUWBARE LENING NODIG?

2018-09-21 07:05

Good day Mr / Mrs.
 
Are you looking for a business loan, a home loan, a car loan, a student loan, a debt consolidation loan or another type of loan?
 
BRIDGE FINANCE SERVICE is on the doorstep with a cheap loan at an interest rate of 2% per year. We have been active in this industry for many years and we have the ability to meet the demands of our customers, especially here in the United States. The interesting thing is that we close our loan transaction with the customer in less than one week.
 
PLEASE NOTE: we offer a loan ranging from $ 10,000.00 to $ 20,000,000.00
 
For more information about our loan please contact us by e-mail: (bridgefs (at) hotmail (dot) Com)
For whatsapp: +1 (518) 719-7216
 
Thank you and bless God while you sign up.
Mr. Richard Roger.

Hope elinal

#29 Heeft u een dringende lening?

2018-10-01 00:58


Heeft u een dringende lening of een investeringslening of alle soorten leningen nodig? Elinal Financial Enterprises is een succesvolle financiële makelaardij en biedt speciaal ontworpen financieringspakketten aan klanten over de hele wereld. we kunnen een hele reeks leningproducten aanbieden voor uw huisverbetering. Op onbeveiligde faciliteiten kunnen ze een minimumlening van 3, 000,00 euro en een maximum van 150, 000,00 euro bieden. Deze kunnen worden overgenomen flexibele voorwaarden van maximaal 120 maanden. Als ze de lening op een onroerend goed veiligstellen, kunnen ze leningen aanbieden van 5, 000 tot 500, 000.00Euro's die meer dan 30 jaar in beslag kunnen nemen. Sluit je sollicitatie strikt af naar Kplender(at)outlook.com

Vai esat biznesa vīrietis vai sieviete?

#30 hope elinal

2018-10-02 20:53

 

 

Heeft u een dringende lening of een investeringslening of alle soorten leningen nodig? Elinal Financial Enterprises is een succesvolle financiële makelaardij en biedt speciaal ontworpen financieringspakketten aan klanten over de hele wereld. we kunnen een hele reeks leningproducten aanbieden voor uw huisverbetering. Op onbeveiligde faciliteiten kunnen ze een minimumlening van 3, 000,00 euro en een maximum van 150, 000,00 euro bieden. Deze kunnen worden overgenomen flexibele voorwaarden van maximaal 120 maanden. Als ze de lening op een onroerend goed veiligstellen, kunnen ze leningen aanbieden van 5, 000 tot 500, 000.00Euro's die meer dan 30 jaar in beslag kunnen nemen. Sluit je sollicitatie strikt af naar Kplender(at)outlook.com

Jill Edgar Curran

#31 Heeft u een lening nodig om uw schuld te consolideren met 3%?

2018-10-17 11:46

Heeft u een lening nodig om uw schuld te consolideren met 3%? Of persoonlijke leningen * zakelijke leningen etc. Geïnteresseerde partijen moeten contact met ons opnemen voor meer informatie via e-mail: info.prospect(a)groupmail.com ( info.prospect(a)groupmail.com)

ben

#32 krijg je je dringende lening vandaag?

2019-01-01 21:23

Bent u op zoek naar financiële vrijheid? heb je schulden, heb je een lening nodig om een nieuw bedrijf te starten? of je stort financieel in, heb je een lening nodig om een auto of een huis te kopen? Weigert u voor altijd financiën van uw bank? Wilt u uw financiële situatie verbeteren? Heb je een lening nodig waar je rekeningen op vooruit gaan? Zoek niet meer, we verwelkomen u voor een gelegenheid om alle soorten leningen die u krijgt tegen een zeer betaalbare rente van 3% behoefte aan meer informatie, neem nu contact met ons op via e-mail: socialfundltd+gmail.com

socialfundltd gmail.com

#33 ben

2019-01-17 12:40

Bent u op zoek naar financiële vrijheid? heb je schulden, heb je een lening nodig om een nieuw bedrijf te starten? of je stort financieel in, heb je een lening nodig om een auto of een huis te kopen? Weigert u voor altijd financiën van uw bank? Wilt u uw financiële situatie verbeteren? Heb je een lening nodig waar je rekeningen op vooruit gaan? Zoek niet meer, we verwelkomen u voor een gelegenheid om alle soorten leningen die u krijgt tegen een zeer betaalbare rente van 3% behoefte aan meer informatie, neem nu contact met ons op via e-mail: 

socialfundltd gmail.com

#34 LENING

2019-01-17 14:39

Bent u op zoek naar financiële vrijheid? heb je schulden, heb je een lening nodig om een nieuw bedrijf te starten? of je stort financieel in, heb je een lening nodig om een auto of een huis te kopen? Weigert u voor altijd financiën van uw bank? Wilt u uw financiële situatie verbeteren? Heb je een lening nodig waar je rekeningen op vooruit gaan? Zoek niet meer, we verwelkomen u voor een gelegenheid om alle soorten leningen die u krijgt tegen een zeer betaalbare rente van 3% behoefte aan meer informatie, neem nu contact met ons op via e-mail: 

Leo post

#35 I give Collateral and Non Collateral loans

2019-07-23 06:54


Ik geef onderpand- en niet-onderpandleningen met een bereik van 3.000 EUR tot 10.000.000 EURO. Als je een lening wilt en je hebt een slecht krediet, neem dan contact met mij op via e-mail: leofinanciallink(at)mail.com

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2019-11-08 21:49


philip

#37 LOAN OFFER

2020-10-30 23:52

Denkt u aan een lening? Bent u serieus op zoek naar een dringende lening om uw eigen bedrijf te starten? Als je schulden hebt, is dit je kans om je wens te vervullen, we geven persoonlijke leningen, commerciële leningen en bedrijfsleningen en alle soorten leningen met 2% rente. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via e-mail  of whattsap nummer + 393510651312

AANSLUITINSTRUCTIES

1) Volledige naam: ............................................. ..........
2) Land: .............................................. .............
3) Adres: .............................................. ............
4) Staat: .............................................. .............. ..
5) Geslacht: .............................................. ..................
6) Burgerlijke staat: ............................................. ....
7) Beroep: .............................................. ..... ..
8) Telefoonnummer: ............................................. ...
9) Momenteel werkzaam: .....................
10) Maandelijks inkomen: .............................................
11) Vereist leningbedrag: .....................................
12) Looptijd: ............................................. ...
13) Doel van de lening: ........................................... .
14) Religie: .............................................. ........ ..
15) Heeft u al .................................

Erg bedankt,

Frank Robinson

#38 financiering

2020-11-10 01:56

Heeft u 100% financiering nodig?
We zijn momenteel op zoek om te investeren in een goed, winstgevend bedrijf; presenteer alleen levensvatbare zakelijke ideeën. Als u projecten heeft die financiering nodig hebben, neem dan alstublieft contact met mij op met uw bedrijfsplan en ook als wij vinden dat uw bedrijf de investering waard is, wordt er onmiddellijk contact met u opgenomen.
Wat uw omstandigheden ook zijn, zelfstandigen, gepensioneerden, hebben een slechte kredietwaardigheid, wij kunnen u helpen met ons flexibele terugbetalingsschema. We kunnen ook aan uw financiële behoeften voldoen met minder terugbetalingsproblemen.
neem dan contact met ons op via e-mail: k.frankloans gmail.com
Mobiel: +1-713-389-6778.