Zwarte Piet moet zwart blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ook hoorde ik een initiatiefnemer roepen "Zwate piet moet helemaal verdwijnen, dan gaan we miljoenen claimen !!
Het sinterklaasfeest is nu op het cultureel erfgoed...en zwarte piet is daar een onderdeel van. En trouwens. Is zwarte piet GEEN rasisitisch persoon... maar een lieve helper. Racisme zit tussen de oren van de mens...PUNT En iets wat altijd al in Nederland is geweest... een kinderfeest... laat ik niet van mij afnemen. En als men dat niet bevalt... moeten ze maar in een ander land gaan wonen. Kinderen zien geen racisme. Het is allemaal gewoon door geschoten... Dus dan ook geen Joden koeken meer... Blankevla, Sigeuner schnitzel..ect ect.....
Zwarte Piet
Het gaat om een kinderfeest zoals het wordt gevierd. Laat volwassenen die hier een probleem mee hebben zich alsjeblieft concentreren op belangrijkere zaken. Mensen waar gaat het over!! Laat de kindjes toch genieten en plezier hebben van zwarte piet. Dat doen ze al zo lang, verpest dat niet!!
mensen met suikerziekte hoor je ook niet klagen over het suikerfeest
zwarte piet is geen racisme
als je wat aan slavernij wil doen
op dit moment zijn er miljoenen mensen die bevrijding nodig hebben
of is dat te echt een beetje eng
Re:
zwarte piet is gewoon racisme. Racimse wil je niet in een kinderfeest. een kleine aanpassing zou al voldoende kunnen zijn. Maar jullie verzetten je liever en zo zal zwarte piet door jullie eigen toe doen totaal verdwijnen. Beter komen we gezamelijk tot een leuke oplossing wat in mijn ogen heel goed mogenlijk is zolang we maar respectvol het gesprek aan gaan.
| This discussion has been closed. |