STOP ZZP SCHILDERSPENSIOEN
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Het pensioen heeft geen enkele concurrent, en bepaald lachend hoeveel cent je van je ingelegde euro krijgt.
Het is schandalig dat zoiets kan in een democratie.
In mijn ogen moeten ze niet alleen afgeschaft worden, maar ook veroordeeld worden voor deze wanpraktijken.
Ik regel liever zelf een pensioen voor later.
De praktijk ligt iets ongunstiger .
De over head is erg zwaar , de onkosten en crisis gevoeligheid hoog .
het voordeel voor de inlegger laag
aankoop onroerend goed en verkopen en goedkoper gaan wonen een crim
Re:
helemaal mee eens, het is een erg duur/kostbaar over end gehouden institute
Schildersbedrijf J.H.Hanegraaf uit Ede (GLD)
Ik steun als startend schilder deze petitie.
Komt nog is bij(niet geheel onbelangrijk trouwens)dat ze je geen enkele garantie geven dat je er ook daadwerkelijk gebruik van kan maken tzt.
A&O service
ZZp Nederland heeft zich sterk gemaakt voor een vrijwillig pensioen en een variabele inleg voor zzpers. Deze regel is in januari 2015 in gegaan. voor wie dan? zeker voor die gene die al geen verplichte deelname hebben. ik zit nog steeds vast aan dat zooitje van het A&O service.het gedrag van deze maffiaclub is al niet te versmaden. als je te laat bent met betalen krijg je gelijk een brief met als hoofdtekst ,betreft: uw betalingsgedrag. ik vraag er toch niet om ,om verplicht te moeten deelnemen ? deze verplichte deelname stamt af uit de jaren 50.Ook kreeg ik een keer een brief waar in stond ,dat als ik iemand weet die ook in de zelfde branche werkt maar niet deel neemt aan het pensioenfonds ik dat moest doorgeven aan het A&O service. belachelijk gewoon ,staat toch geen NSBER op m,n voorhoofd.
En waarom dan niet alle zzpers in iedere branche? er zijn een hele gros zzpers die nooit pensioen betaald hebben,daarom snap ik niet dat er onderscheid in gemaakt wordt. is net zoiets van :jij moet belasting betalen en jij hoeft dat niet.
Re:
Het enige wat wij met z,n allen doen is de top en het personeel van A&O service sponseren zodat zij verzekerd zijn van hun werk en inkomsten (bonussen) ,en als het weer misgaat met de pensioenpot omdat ze verkeerd investeren ,hebben wij met z,n allen het nakijken.
| This discussion has been closed. |