Aviflora
Neem contact op met de schrijver van de petitie
altijd vriendelijk en zelfs in tpasseren een schouderklopke van de baas die zich volledig inzet iedere dag voor zijn zaak, zoiets mag gewoon weg nie verloren gaan.
het is er plezant voor de kids en eten is heeeel lekker en niet vergeten de ambiance is er heel super doe zo verder maat
We hebben al verschillende feestjes gedaan daar , is steeds tip top in orde . Marnick je doet da goed , avivflora moet blijven bestaan
Waarom NIET stoppen?!? Je kan er lekker en aan een goede prijs iets eten...Men is er zeer vriendelijk en Marnix leeft voor zijn zaak ! Maar wat ik vooral waardeer is dat het één van de weinige plaatsen is waar de derde leefdtijd terecht kan voor wat ontspanning en een dansje...Marnix is "Aviflora" en bruist van energie. Ik wens alle goeds toe, zoals hij dat ook voor zijn medemensen doet ! Veel succes !!! Danny Strynck.
Nu heb ik de Aviflora terug ontdekt door de goochelshows.
aviflora moet blijven!
Een van de weinige plaatsen waar we steeds welkom zijn met onze 'speciale' dochter Julie! Zij wil ook steeds naar Marnix! Hoeveel problemen Marnix ook heeft, hij blijft altijd vriendelijk, zijn levenslustige lach is er altijd... Veel respect voor Marnix en Aviflora
! Die 2 zijn als een siamese tweeling, hij leeft voor zijn zaak! Laat Aviflora open!
aviflora moet blijven!
aviflora moet en zal blijven bestaan!
superleuke kerel marnick, altijd optimistisch!!!!
werkt keihard van s'morgens vroeg tot s'avons laat (of s'nachts)
Zowel jong en oud is er altijd welkom.
Dit verdient hij echt niet!
| This discussion has been closed. |