defilé Apeldoorn
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit is te gek voor woorden.Wij kunnen geen kruisingen afsluiten omdat het een drukke zaterdag is.
Goed dat deze mensen het 70jaar geleden niet te druk waren,om ons te helpen.De gemeenten moet zich diep schamen
De gemeente Apeldoorn zou zich echt rot moeten schamen. Dat ze het alleen al (be)denken! Respectloos en diep, dieptriest! Apeldoorn laat zich op deze manier weer van z'n "beste" kant zien! En daar schaam ik me voor! Heel diep!!
En dat t.o.v de mensen die ons de vrijheid hebben gegeven!!!
Audrey
defilé Apeldoorn
De Laatste kans om de bevrijders van onze mooie woonplaats te eren en de gemeente Apeldoorn maakt zich zorgen om het afsluiten van een paar kruisingen. Zijn we nu helemaal GEK geworden!?
Die jongens hebben destijds hun LEVEN gewaagd om ons te bevrijden... velen hebben het niet gehaald. Het defilé is het ongemak méér dan waard.
Deze veteranen verdienen respect, en niet te worden af gescheept zoals nu. Het is wel onze vrijheid die we aan deze mensen te danken hebben. Ik schaam me dat ik mij voor dit land heb ingezet op uitzending. Zo ga je niet met je bevrijders om.
Gemeente Apeldoorn waar is jullie RESPECT voor deze veteranen. Diep triest om deze mannen niet de aandacht te geven de ze WEL verdienen
Ellen VETERAAN Kmar
| This discussion has been closed. |