Geef Tarik zendtijd!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geef Tarik zendtijd!.


Gast

#1

2015-01-31 13:32

de enige die mijn inziens normaal deed tijdens de inval, "WAS HIJ"

Gast

#2

2015-01-31 14:16

Voor mijn gevoel was het een stunt. Een afleiding van wat anders. Maar als het wel echt is. Dan zou ik graag willen weten wat Tarik te vertellen heeft. Er wordt al veel te veel in de doofpot gestopt!

Gast

#3

2015-01-31 14:34

De manier waarop Tarik aandacht vroeg, daar ben ik niet enthousiast over. Maar die aandacht moet er wel komen. En omdat de media alle andere meningen behalve die van de overheid volledig blokkeren, is dit nu gebeurd. Laat ze maar eens laten zien dat er hier democratie is en laten ze die jongen aan het woord laten! Helemaal voor, geweldig idee

Gast

#4

2015-01-31 19:52

ik ben wel benieuwd

Gast

#5 Re:

2015-01-31 20:56

#1: -  

 Precies!


Gast

#6

2015-01-31 21:03

Goede idee. ik ben benieuwd naar wat hij wou zeggen.!!!


Gast

#7

2015-01-31 21:07

Hahahahaha laat hem al die drukte makers maar eens vertellen wat hij wilde vertellen
Gast

#8

2015-01-31 21:09

Het gaat mij niet eens om de nieuwsgierigheid. Het gaat mij meer om het feit dat deze jongen zo belachelijk wordt gemaakt door mensen die zo makkelijk beinvloed zijn door de media en mensen om hen heen. (Zoals de Facebookpagina die is opgericht)
Goed dat deze petitie er is!


Gast

#9

2015-01-31 23:36

Ik wil weten wat hij zeggen wil!!
Rien

#10

2015-02-01 01:27

Ik kan wel vertellen waar hij het over wilde hebben.

Hij wilde zoiets zeggen als dit:

https://www.youtube.com/watch?v=MbKWqgRhVCc

 

Hij wilde het hebben over:

- New world order

- val dollar

- dreigende derde wereldoorlog die dan nuclear wordt

 

Veel mensen doen dit af als complot theorien, maar dit is wat nu echt gaande is in de wereld.

Er vindt heelveel op de achtergrond plaats waar de Mainstream Media maar niet over bericht omdat ze persbureaus als ANP en Reuters copy pasten. En geen goed onderzoeksjournalistiek doen.

 

Daarom wilde hij mensen hierover inlichten.

 

Als je verdere informatie hierover wil dan zijn de volgende bronnen handig:

wanttoknow.nl

 

Youtube kanaal:

truthnevertold

 

 

Groeten

 

 


Gast

#11

2015-02-01 01:31

Het zag er inderdaad uit als een stunt.. (Een excuus om de privacy verder te beperken?).. Maar goed, in of na paniek situaties kunnen mensen ook raar doen of apathisch .. Als het wel echt was, wil ik ook weten wat hij te zeggen had. Pistolen zwaaien is niet ok, maar misschien was hij zo desperaat dat hij geen andere manier meer kon bedenken. Hij kwam zachtaardig over, ondanks dat pistool, wat overigens nep was.
Sol

#12 Re:

2015-02-01 01:33

#10: Rien -  

 Goed zo. Tijd dat mensen zichzelf gaan informeren. Aan verreuit het gros van de gangbare nieuwsmedia kunnen we het blijkbaar niet overlaten. 


Gast

#13

2015-02-01 08:54

Dit is een slimme jongen. Hij heeft dit met een belangrijke reden gedaan, dat ik graag wil weten. 

 


Gast

#14

2015-02-01 09:42

Ik ben benieuwd naar wat hij wilde vertellen.!
respectvoorop

#15

2015-02-01 10:36

Die gast verdient het niet meer om te vertellen wat hij wilde vertellen, wat een eikel.. Had op een andere menselijke manier wel gekund en dan had ik graag geluisterd, maar nu niet meer. Hulde aan de bewaker en veel succes aan die man die nu zeer waarschijnlijk een fijn trauma heeft opgelopen! En mensen die dit soort acties als een goed en moedig iets betitelen... Diep schamen! En daarbij graag nog even de wijze lessen van Ghandi erop nalezen. Onnodig om geweld te gebruiken om je stem te laten horen.

Christel

#16 Re:

2015-02-01 11:20

#15: respectvoorop -  

 Helemaal mee eens, maar deze jonge was sluwer dan de vos, heeft geen enkel geweld gebruikt. Hij heeft zich het media park in gemanipuleerd zonder mensen direct kwaad te doen. Juist doordat hij juist zo verstandig overkomt en niet extreemistisch in zijn iedeeën vind ik dat hij een live zendtijd voor geschotel moet krijgen, niet eens als beloning, meer als menselijk recht. Je verhaal naar buiten brengen is zo makkelijk nog niet, en als je bereid ben deze moeite te nemen vind ik dat je er meer dan recht op heb.

respectvoorop

#17

2015-02-01 12:12

Met een vuurwapen iets eisen vind ik stukken geweldadiger dan iemand een klap voor zn hoofd geven.. Heel onnodig. 


Gast

#18

2015-02-01 22:46

Geef hem zendtijd!

Gast

#19

2015-02-02 11:41

Tarik zou ons wel eens iets belangrijks te melden kunnen hebben ...

Gast

#20

2015-02-02 14:02

Zelf denk ik dat het een beetje dubbel is. Ik denk dat Tarik ingehuurd is om complottheoristen als gekken af te schilderen, maar dat hij zelf toch ook zijn eigen zegje wilde doen. Als je alleen bent ingehuurd om een staaltje acteerwerk neer te zetten, ben je toch niet zo overdreven nerveus?
Nee, ik denk dat hij wel degelijk iets wilde vertellen omtrent de false flags, NWO, 9/11 et c.

 


Gast

#21

2015-02-02 16:01

De manier waarop hij iets wil(de)vertellen is niet goed
te praten. Maar mensen die ten einde raad zijn tot vreemde dingen in staat. Maar ik was eigenlijk ook wel benieuwd wat hij nu wilde zeggen. Hopelijk krijgt hij daarvoor nog de gelegenheid.

Gast

#22

2015-02-02 16:29

Ben voornamelijk nieuwsgierig. Geloof niet in de complottheorien van jan en alleman, maar vraag me toch af wat er zo zwaar op het hart ligt dat je de NOS binnendendert met een neppistool.
Kanzi

#23 Re:

2015-02-02 16:45

#3: -  

 Ik begrijp dat je de manier niet kan billijken, maar de meeste andere methoden leveren niet het gewenste resultaat, nl aandacht van de gevestigde orde. Zij negeren FB, YT en andere social media, want daar denken zij geen boodschap aan te hebben. Dus hoe kan men anders zijn onvrede uiten en ook gehoord worden door de kliek die de touwtjes in handen heeft? Maar, misschien gaat deze Tarik na een tijdje vrijuit, net als vd G en is hij dik betaald. Ik weet het niet, maar hou ogen en oren open en hoop dat ik uiteindelijk slimmer blijk dan zij en mijn vege lijf en dat van andere rechtgeaarde burgers zal kunnen redden als het er op aan komt.

Kanzi

#24 Re:

2015-02-02 16:47

#15: respectvoorop -  

 Die Tarik krijgt dik betaald denk ik voor zijn  actie, net als vd G.


Gast

#25

2015-02-02 19:04

ik wil wel is weten hoe iets is in elkaar gezet
maar daar bij . als het wel de bedoeling was
en geen stunt .
laat de man zijn vrije woord is even doen