Dienstregeling Arriva Oosterhout
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik mis de oude bussen nu al. Dan zijn ze maar gammel, maar het was wel veel beter geregeld!
Lijn 10
Lijn 10 moet blijven.
en de 327 en 326 moeten ook weer stoppen in de ignatiusstraat.
niet over nagedacht dat daar ook mensen naar toe willen we reizen al 30 minuten langer!!!!!
Van 23 min reistijd naar 48 tot 65 min reistijd, helemaal top
lijn 10
Moet nu vanaf Oosterhout helemaal door Teteringen, door heel Breda naar Amphia ziekenhuis, en de terusgreis wederom door heel Breda en Teteringen. Reistijd van 25 naar 60 minuten, enkele reis! En dan heb ik het nog niet eens over de extra zones die ik per rit meer ga betalen :(
Laat a.u.b. weer een lijn 10 komen!!!!!
Tilburg
Van oosterhout naar Tilburg is NIET te doen!!! Vanaf volgende week met de auto
Jullie moeten je gewoon niet zo aanstellen. Ik weet bijna zeker dat meer dan de helft van de mensen die deze petitie getekend heeft niet eens met de bus reist. Maar sommige mensen klagen juist om ook maar iets te klagen te hebben.
Ookal ben ik geen student meer, ik gun andere studenten deze ellende niet, het gaat nergens over wat Arriva hier flikt. Het enige positieve wat ik hieraan ondervindt is dat de 325 ook op zondag en late avondtijden rijdt.
Vee in een vee wagen had nog meer ruimte!! levens gevaarlijk!
Re: Lijn 10
Arriva stelt de dienstregeling niet vast. Dat doet de Provincie Noord-Brabant.
Re:
Re:
Arriva bepaalt niet waar de bushaltes zijn. Dat doet de Provincie Noord-Brabant, in overleg met de wegbeheerder, wanneer zij dit niet zelf is.
Re:
Re:
Gelukkig hoef ik er niet vaak te zijn, maar ik baal toch flink dat de reistijd naar Amphia Molengracht verdubbeld is. Ik heb helaas geen auto tot mijn beschikking en Molengracht is wel het ziekenhuis waar de meeste behandelingen plaatsvinden, ook voor inwoners van Oosterhout!
| This discussion has been closed. |