Stop-incassoterreur

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop-incassoterreur.

gedupeerde

#26 CJIB TERREUR.

2014-12-27 22:42

Wet Mulderwat is een draak van een wet,voor diegene die boetes open heeft staan.

Wat mij betreft worden mensen getreiterd en komen er over het algemeen zonder afbetaling niet af.

Het getreiter zit vooral in het gijzelen van mensen.

Terwij veel mensen wel willen werken om van die boetes en absurde incassokosten te betalen.

Net een brief binnen van CJIB omdat mijn auto buiten gebruik is gesteld met uitleg hoe verder en of ik met mijn wao uitkering 3 bekeuringen wil betalen die niet van mij zijn.

Dat alleen omdat ik die wagen uitgeleend had aan desbetreffende persoon.

Dat is nu het wetje mulder.

Bij deze dus,rij op geen enkele manier in een wagen van wie dan ook,zie het gevolg.

Zijn er manieren om dit Nederlandwijd bekendheid aan te geven,want op deze manier moeten zij geen geld meer kunnen innen.

Over terreur gesproken.

 Groetjes van een gedupeerde.

 

Ps:Zelf bekeuringvrij.

 

 

 

 

 


Gast

#27

2015-02-01 12:47

buiten proportioneel, absurd , en vanuit staatswege bijna crimineel te noemen!

Gast

#28

2015-02-08 02:12

on menselijk gedrag...verder geen woorden hiervoor....

Gast

#29

2015-04-03 19:40

Door postverduistering die in alle waarschijnlijkheide door nu mijn ex partner is veroorzaakt ben ik veel te laat achter de boetestroom gekomen . Diepe ellende volgt nu. Ik kan het bedrag voor de boetes niet betalen waardoor mijn beroep niet ontvankelijk wordt verklaard. Als alleenstaande moeder met 3 kleine kindjes van 5, 3 en 1 jaar oud ben ik de wanhoop nabij. Hoe kan ik ze straks nog veilig en stabiel opvoeden? Intens verdriet en een harde help om rechtvaardigheid. Aankomende woensdag 8 april mag ik naar de kantonrechter. Echter bij inzage dossier stond al niet ontvankelijk. Dit mag de overheid toch niemand aandoen? Je zou toch in een democratisch en sociaal land toch altijd kans moeten krijgen je te verdedigen? Ook als je geen geld hebt.
Ik voel me sinds de mulder wet confrontatie onveilig in ons land. Justitie hoort voor veiligheid en bescherming te staan. Als ik de verhalen lees dat mensen door de politie zijn meegenomen door wet Mulder. Dat is nu ons Nederland.


Gast

#30

2015-05-16 08:35

omdat mijn vriendin onder het beschermingsbeheer staat en door het slecht werk dat hij verricht krijgt ook zij met incassoterreur te maken.
wakker worden nederland

#31

2015-06-24 14:04

het is niet alleen de cjib die dit doet er zijn tal van andere bedrijven die op de zelfde trent aan het werk gaan een verhoging van 130% is niets, en dat zonder naam en toenaam en zonder handtekeing op de vordering.

ondertekende een beasting inner/mede werker instantie/ambtenaar van gemeente of zelfs geen naam verwijzing.

Voor zover ik weet moet elke invordering ondertekend zijn en de invorderaar moet zijn naam en toenaam vermelden met een handtekeing.

Die brief kan wel van iedereen afkomstig zijn en claimen dat zij iemand zijn die voor een dergelijke instantie werkt of niet.

En dan politiek den haag wakker schudden, man die weten allang al dat dit gebeurd, maar draaien er hun hoofd niet voor om, ze willen geld binnen halen hoe dan ook links om of rechts om het boeid ze voor geen meter.

Wat te doen ANDERS STEMMEN, daar licht onze macht, maar ook daar helaas zijn er te veel mensen die stemmen weg geven omdat een partij bij hun geloofs overtuiging zou horen of dat hun ouder er altijd op hebben gestemd, partij boekjes kennen ze niet en ze weten niet wat hun gedrag veroorzaakt, want na je werk ga je op de bank naar de eo of wat voor uitzending gaan zitten kijken en melden ik wordt er zo ziek van, ik wil dit niet meer zien of ook die draaien hun hoofd om voor de realiteit.

Helaas stikt dit land met dit soort mensen en zolang die bestaan veranderd er niets, tenzij er een oorlog uit breekt ten gevolge van deze hedendaagse dictatuur genaamd de staat der nederlanden en hun vriendjes de multinationals die dit land leegzuigen.

Helaas gaat dit ooit nog komen let maar op, we zijn nu al terug van voor 1940, met hulp van de politiek, het is nu wachten tot het eerste schot wordt gelost, en dan breekt alle hel los in dit land, berg je maar!!


Gast

#32

2015-06-29 12:03

In mijn werk heb ik herhaaldelijk meegemaakt dat mensen in grote problemen zijn gekomen door de enorm oplopende overheidsincasso's. Buitenproportionele verhogingen van niet op tijd betaalde boetes. Beslag op uitkeringen waarbij geen rekening wordt gehouden met de beslagvrije voet. Mensen die lang wachten op een aangevraagde uitkering, die vervolgens direct door het cjib van hun rekening wordt gehaald. Dit leidt tot uitzichtloze situaties. Ik hoop dat dit snel verandert.

Gast

#33

2015-08-12 09:35

CJIB en deurwaarders zijn erger dan de maffia en maken je verder kapot, ook als je duidelijk uitleg geeft over de situatie. De enige reactie is regels zijn regels.

Gast

#34

2015-08-31 10:57

Omdat ik het meer dan zat ben hoe de overheid zich nog erger als de maffia gedraagd. Het gaat niet om het doel van bv een boete maar hoeveel kan ik er aan verdienen als overheid. Schandalig. De overheid hoort te zorgen voor alle burgers en op gelijke schaal.

Gast

#35

2015-10-11 06:56

Ook het CJIB (maffia) moet zich bij het rekenen van verhogingen bij aanmaning gaan houden aan dezelfde wet als ieder ander bedrijf of organisatie. Hiertoe zijn er al sinds lange tijd maximale verhogingen in de Wet vastgelegd.
zie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schulden/vraag-en-antwoord/hoogte-incassokosten

Gast

#36

2016-01-28 15:24

Nederlandse bevolking, economie en de koopkracht gaan naar de klote. Alleen de politiek denhaag word hiermee rijk. Het is een terrorische daad !!!!!

Gast

#37

2016-01-30 07:59

Ik heb veel te maken met mensen die hierdoor flink in de problemen zijn geraakt. Deze instantie is niet de enige. Het gaat om alle instanties die een vordering hebben op iemand anders. Mensen met problemen met het CIJB kunnen dit ook niet oplossen door in de schuldsanering te Gaan. Deze word n.l. Niet geaccepteerd! Ik zie veel jongeren die hierdoor niet de kans krijgen om hun leven op te bouwen.
Dit moet afgelopen zijn!!!

Gast

#38

2016-01-30 09:08

Omdat CJIB er oplichterige praktijken op na houden, zo sturen ze mensen gewoon lukraak boete's die de meeste wel betalen omdat ze bang zijn voor nog meer ellende (die ze ook krijgen). Ze houden veilingen in de gaten van auto's met een verlopen A.P.K. De persoon die een dergelijke auto koopt, krijgt gelijk een vette prent aan zijn broek aangezien zij 'toevallig' hun zogenaamde registertje hebben gechecked en last but not least; ze sturen idd boete's en aanmaningen etc naar oude adressen, terwijl de pipo die uiteindelijk in naam de 'Koning' komt, je wel op het juiste adres weet te vinden, uiteraard zijn de boetebedragen dan allang vreselijk uit de hand gelopen.....#maatenaaiers

Gast

#39

2016-01-31 00:15

Ik heb te maken gehad met het Lbio dat is een overheids incasso die tegen beterweten in beslag legde op mijn inkomen waardoor ik per direct betalings problemen kreeg en geen enkele instantie durfde wat te ondernemen, ze maken zonder moeite iemand kapot

Gast

#40

2016-01-31 00:21

Ook het Lbio zijn moordenaar van de overheid

Gast

#41

2016-02-01 11:32

Cjib is dom denk dat je een mild of miljard heeft laat rutte nu eens alle rekeningen betalen

Gast

#42

2016-02-03 12:54

http://www.pbgroep.com/ maakte van 202 euro eventjes 585 euro en loonbeslag - zonder te moeite te nemen op enig stuk te vermelden voor wie ze incasseren.
De zotheid is dat ik dat niet eens weet, namelijk.
Twee volstrekte botheden dus.

/cRR

Gast

#43

2016-03-22 12:37

Heel Nederland heeft het wel gehad met het CJIB... En vooral die wet Mulder is een hele vieze. Volgens die wet ben je bij voorbaat al schuldig en moet JIJ je onschuld maar bewijzen. En dat bewijzen is niet altijd even makkelijk. En die verkeerspolitie is altijd zo overijverig en keihard met hun 'no tolerance' lik op stuk beleid. Ik wou dat ze net zo flink waren wat de criminaliteit aangaat, maar dat kun je wel vergeten van die klootviolen. Dat is veel te riskant en brengt niet zoveel geld in het laadje. Een bekrompen kut-land hier. Het wordt tijd dat we deze regering in verkiezingstijd eens keihard afstraffen. VVD en CJIB Weg ermee!
Platzak

#44 Cjib

2017-02-22 17:28

#33: -  

 Helemaal mee eens het zijn keiharde rand criminelen die letterlijk over lijken gaan . Ze kijken nergens naar en de regering Rutte stuurt het zooitje aan ,  de bezem door dat rovershol 


Gast

#45 Re: eens!

2018-03-03 18:26

#15: -  

We zijn nu 4 jaar verder en er is niets gebeurd. Zie kassa 3 maart 2018


Gast

#46 Re:

2019-06-03 16:20

#33: -  

Het zijn handlangers van de overheid. Niets meer niets minder. De overheid geeft opdracht voor deze vorm van terrorisme.Het zijn maffiapraktijken om de bevolking continu te beroven van hun hard verdiende geld. Samen met de belastindienst zijn zij de grootste criminele organisatie in dit land.