handen af van de zwaan dierenbescherming

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie handen af van de zwaan dierenbescherming.


Gast

#101

2014-11-13 09:49

Het moet daar eens flink omgespaaid worden,de rotte aardappels eruit voor de rest ook besmet word.En dieren beschermen betekent zoals het woord zegt BESCHERMEN.

Gast

#102

2014-11-13 09:56

Laat die meneer die zwaan verzorgen hij doet dit uit liefde voor dieren !!!En er zijn andere gevallen waar Landelijke inspectie dienst Dierenbescherming zich beter zouden moeten bezig houden ik vind dit schandalig dat jullie zo doen ..Het dier word verzorgt door een lieve meneer laat hem doen ...

Gast

#103

2014-11-13 10:10

Ik meen toch dat de dierenbescherming er is om dieren te HELPEN, niet om ze af te maken :-( Handen af van de zwaan dierenbescherming!

Gast

#104

2014-11-13 10:12

Heel goed werk Marcel! De dierenbescherming bemoeit zich met zaken die nu goed verlopen. Zij hadden veel eerder in actie moeten komen. En dat hebben ze niet gedaan. Ik heb de afgelopen maanden ivm een groep zwerfkatten contact gehad met de dierenbescherming, en ze hebben toen niet in gegrepen. Uiteindelijk heb ik het zelf moeten oplossen met een vriendin! Ik heb dus geen vertrouwen in deze organisatie.

Gast

#105

2014-11-13 10:13

Deze Zwaan is in goede handen!! Is gered en geholpen.  Kunnen ze dit niet hebben?????  Maak je druk om andere zaken.  die zijn er genoeg!!   Ik denk de DB op te zeggen!!!  Ze hebben TOTAAL andere visie over dieren dan IK.  Ik steunde ze om JUIST de dieren te redden!!!! na 25 jaar kom ik erachter dat de DB geen dieren REDDEN, maar blijkbaar de redders van dieren wil tegenwerken ten koste van het "geredde Dier" Te walgelijk voor worden!!! HIER wil ik niet aan meewerken. 

Marcel, wij zijn blij met je!!! Geef niet op! wij staan achter je 

 


Gast

#106

2014-11-13 10:15

Tja , in dit soort situaties moet gezond verstand de boventoon voeren en niet de regel dat een particulier deze zwaan niet in huis zou mogen hebben , pff bureaucratie ten top weer , zonde van ieders tijd , kan me voorstellen dat deze held die de zwaan heeft gered en nu zo goed verzorgt heel erg ontstemd was !

Gast

#107

2014-11-13 10:18

....dit noemt men dus dieren "BESCHERMING"???? schandalig !
Saar

#108 Re:

2014-11-13 10:20

#70: -  

 Helemaal mee eens! Afgelopen maanden intensief contact gehad met de dierenbescherming wegens een groep zwerfkatten. Maar ben er inmiddels achter dat de dierenbescherming elkaar de hand boven het hoofd houdt. Ze vullen hun zakken, maar doen niets meer voor de dieren die in nood zitten. Tenzij het blijkbaar interessant gevonden wordt. Het is een organisatie die niet meer werkt. 


Gast

#109

2014-11-13 10:21

Schandalig !!!!!!!!!!! Dit mag niet gebeuren !!

Gast

#110

2014-11-13 10:29

Goeie actie,laat het in handen van de dierenarts, zijn vakkundig oordeel maakt of de zwaan kansen heeft. Succes en beterschap!

Gast

#111

2014-11-13 10:30

wtf een zwaan die opgeknapt is en dan afmaken voor wat. spoort de dierenbescherming wel . waar zijn die voor.toch niet voor deze dingen maar voor bescherming van dieren toch. zorg dat die zwaan niet opehaald word. verberg hem.

Gast

#112

2014-11-13 10:30

Belachelijk, dat deze instantie zich een dierenbescherming noemt! Ik vind dat Marcel wel een dierenbeschermer is in hart en nieren! Daar kunnen jullie nog iets van leren, stelletje onbenullen. Zijn er geen andere zaken die 200% de aandacht verdienen!

Gast

#113

2014-11-13 10:34

Zo lang belangeloos voor een dier zorgen , hem in huis nemen en dan voor niets !!!!!! doden, dit slaat ales, en kan gewoon niet , een dierenleven is een belangrijk leven !!!!
Leontine

#114 Zwaan kwebbel

2014-11-13 10:37

marcel vriesema je bent een kanjer voor al je moeite en inzet voor deze gewonde zwaan, tegen de verwachtingen in zo'n dier hersteld te krijgen is fantastisch! dat is dieren liefde!


Gast

#115

2014-11-13 10:46

Nederlandse instanties zijn gek dat bewijzen ze nu ook maar weer! Ga je bezig houden met waar je voor bent het beschermen van dieren!

Gast

#116

2014-11-13 10:47

Handen af van deze zwaan; Marcel betaalt van zijn eigen gelde de da. petje af!! Begrijo niet,

waar de dierenbescherming zich mee bemoeit Geen euro meer naar de dierenbescherming van

mij. Hoop voor de zwaan en voor Marcel, dat de zwaan spoedig is hersteld.


Gast

#117

2014-11-13 10:55

Blijf van die zwaan af...deze man zal goed zorg dragen dat het hem aan niets ontbreekt.. Jullie laten hem inslapen...

Gast

#118

2014-11-13 10:59

Waarom die zwaan afnemen? Als eens gezien op Facebook en andere media hoe ze dieren mishandelen en laten afzien? Men zou zich beter eens daar mee bezig houden!!!!!!

Gast

#119

2014-11-13 11:00

Laat ze eens mensen paken DIE DAADWERKELIJK EEN DIER MISHANDELEN ZE ZIJN NOG ERGER DAN DE BLAUWEN
ze vallen ook onschuldige mensen lastig maar hier is het een dier de kans om te leven te ontnemen dit is ronduit schandalig een slappe pettie zou voor deze keer mischien helpen maar niet voor een ander dit mag gewoon nooit gebeuren

Gast

#120

2014-11-13 11:01

Hahanfen af van de zwaan die met liefde is groot gebracht gebracht die zwaan moet blijven dieren beschermingdenk toch na om een zwaan die nu helemaal gezond is af te maken nee dat is geen dieren helpen deze zwaan is niet in nood hij heeft het heel erg goed dus blijf met je handen van deze af

Gast

#121 Re:

2014-11-13 11:01

#1: marcel vriesema -  

 Marcel, ik ben trots op je dat je het doet. Zelf ben ik ook een dierenvriend. Bij mij komen de zwanen ook altijd hier weer terug met z`n gezin. Erg leuk vooral dat mannetje zwaan mij dan goed herkent. Ik begrijp het niet , Dierenbescherming zijn toch voor om dieren te beschermen en ook om voor te zorgen dat ze gezond en wel weer terug  kan gaan in de natuur en niet voor om te doden!


Gast

#122

2014-11-13 11:10

Zwaan moet blijven leven. Dat de dierenbescherming zich maar druk gaat maken om de honden, katten en paarden die zwaar mishandeld worden. Hier hoor ik niets over. Het straffen van daders. Dat ze zich daar maar hard voor maken.

Gast

#123

2014-11-13 11:17

Elk dier heeft recht op een leven
Dus ook een gewonde zwaan

Gast

#124

2014-11-13 11:20

Heel goed dat je de zieke zwaan opgevangen hebt, maar hoop dat hij snel weer met zijn Familie herenigd word. <3

Gast

#125

2014-11-13 11:34

Handen af van Marcel en Kwebbel!!!!!!