STOP! St. Jozefslaan racebaan

STOP! St. Jozefslaan racebaan / Mededelingen / 12 november om 14:00 uur : handtekeningen overhandigen aan Burgemeester Heijmans en wethouder Litjens! / Opmerkingen


Gast

#1

2014-11-06 22:37

Beste mensen EN ook wethouder Litjens,

Als wij niet bijna 950 km. veraf zouden wonen zouden wij er zeker bij zijn op deze dag!!! Mijn man lopend en ik in de electrische rolstoel/scootmobiel alleen al om te helpen de kinderen(waaronder ook onze kleinkinderen) te beschermen!
Als je langzaam /klein of gehandicapt of ouder bent, ben je een mooi object om de overkant van de straat op de St. Jozeflaan NIET te halen!
Ook ik ben de kruising voor de school vaker overgegaan met de kleinkinderen.
Eris een eerder bericht hierover.

Wat ik kan zeggen is dat hier in Frankrijk wordt vaak héél erg hard gereden, maar óók zéér verantwoord! Iedereen remt af in de buurt van scholen en de dorpskernen en zo hoort het ook te zijn.

Controle met Laser door de politie is zéér effectief (Les jumelles). De politieauto staat verborgen in een andere straat. Niemand wil graag gefotografeerd/ geflitst worden en daardoor een boete betalen en/of punten van zijn/haar rijbewijs verliezen, dus dat werkt formidable!

U mag dit uitprinten en/of gebruiken/overleggen als U denkt dat dit Uw actie kan ondersteunen.

mvg, uit Frankrijk,
M-L Lonij-Roobroeks