Sytze van der V weg uit Amersfoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sytze van der V weg uit Amersfoort.


Gast

#51

2014-06-22 11:09

Kinderen zijn de toekomst die moeten beschermd worden door gezond denkende mensen n dus uit de buurt moeten worden gehouden bij pedofielen en andere zieke mensen

Gast

#52

2014-06-22 11:13

Ik vind dit dus belachelijk dat je zown vent boven een kinderdagverblijf plaatst!dit is ondoordacht en dom!kom op gemeente doe hier in ieder geval iets aan hij heb elke dag de kans om daar lekker te kunnen 'genieten'van zijn uitzicht!

Gast

#53

2014-06-22 11:16

Dader heeft zijn straf uitgezeten en moet natuurlijk ergens wonen.
Dader heeft verschillende adressen aangeboden gekregen,maar daar ging meneer niet mee akkoord.
Dit adres lag meer in zijn straatje.
Betreffende ambtenaren en burgemeester(eind verantwoordelijke),direct ontslaan en een stafgerechtelijk onderzoek instellen naar die ambtenaren,op verdenking van medeplichtigheid bij pedofiele praktijken,want zo dom kan je het natuurlijk niet bedenken !

Gast

#54

2014-06-22 11:21

Deze man verdient geen plaats meer in onze samenleving.
mark

#55 Sytze vd V uit Amersfoort

2014-06-22 11:25

Natuurlijk is iedere ouder bang voor mensen als SvdV. Maar hij is nu een symbool geworden die staat voor alles wat slecht is en dat is niet terecht. Eindhoven had m niet de stad uit mogen jagen maar een manier moeten vinden om hem te huisvesten. Het is nu helemaal uit proporties getrokken...niemand weet waar exmoordenaars/kindermishandelaars wonen na hun straf maar we volgen wel die vd V.Deze man moet ergens gaan wonen op een bewaakt terrein van een psychiatrische inrichting waar er enig zicht is op hem en waar hij wel gewoon het terrein af mag (en s avonds weer terug is).

Gast

#56

2014-06-22 11:30

Voor alle domme mensen onder ons hij kan zijn straf wel uitgezeten hebben maar deze onbehandelde pedo blijft een pedo dat gaat nooit over ook niet met behandeling...deze mensen moeten buiten de maatschappij geplaatst worden om elke veiligheid van een kind te waarborgen. overheid waar zijn we mee bezig..
mie

#57 Benno L. in Leiden

2014-06-22 11:31

Wij hebben in Leiden een vergelijkbaar probleem: Benno L.

Ook deze "mijnheer" woont in een kinderrijke wijk, in de directe omgeving van verschillende (basis) scholen, opvang voor mensen met een beperking, kinderopvang en hij kijkt vanuit zijn flat uit op een speelplaats voor kinderen.

In tegenstelling tot onze burgemeester, neemt de burgemeester van Amersfoort het wel op voor zijn inwoners, alhoewel hij Sytze van der V, niet kan dwingen om te verhuizen.

Hier in Leiden is alles in het geniep gegaan en heeft zowel de burgemeester als de woningbouwvereniging een actieve rol gespeeld om Benno L. op de plek te laten wonen waar hij nu zit.

Toen wij als Leidenaren gingen demonstreren, werden wij afgeschilderd als een stel achterlijke tokkies en werd het aantal demonstranten in de media steevast verlaagt. ruim 300 demonstranten aanwezig? Maken we er op tv of in de krant gewoon "rond de honderd" van.

Succes met demonstreren en ik hoop dat jullie wel voor elkaar krijgen wat ons hier niet is gelukt: een veilige en prettige woonomgeving voor je kinderen creëren!

Gast

#58

2014-06-22 11:41

Vreselijk ik heb hem in documentaire gezien waarin hij toegeeft dat het zou kunnen dat hij het weer doet.en dan zo iemand op die plek ik woon niet in amersfoort maar ondersteun jullie petitie.
M.Visser

Gast

#59

2014-06-22 11:50

prima dat die man ergens moet wonen, maar waarom DAAR!
Er zijn zat begeleid wonen complexen of buurten waar ouderen wonen waar niemand last van hem heeft maar heeft er ook iemand een idee hoe dat voor de ouders van de kindjes is. NO WAY dat mijn kind nog naar zo'm kdv zou gaan, ik neem nog eerder ontslag dan dat ik mijn kind dat risico laat lopen.
Ik snap echt niet dat er zo makkelijk over wordt gedaan. "hij moet weer terug in de samenleving"..Hallo hij zit de hele dag met gedachte bij het betasten en god weet wat nog meer met die ukkies in zijn hoofd, laten we dat risico vooral nemen.. die kinderen zijn levenslang getekend. denkt iemand daar nog over na!

Gast

#60

2014-06-22 11:54

Mijn neefje zit op dit kinderdagverblijf moet er niet aan denken dat zo'n viespeuk alleen al naar hem zit te staren....
idioot

#61 Re:

2014-06-22 11:56

#6: -

Een 2e kans om kinderen te misbruiken? Ziek persoon ben jij!


Gast

#62

2014-06-22 12:03

Niet te toleren zo dicht op kinderrijke omgeving! Is kat op het spek binden!

Gast

#63

2014-06-22 12:06

Weg met die man.
Ongedierte moet je op een onbewoond eiland zetten.

Gast

#64

2014-06-22 12:07

Weg met die smeerlap.
n.f van dochter van 6 jr

#65 opdonderen voor we je laten verdwijnen van de aardbodem

2014-06-22 12:09

Oprotten uit amersfoort en omstreken...
Als iemand uit sk jouw zie ga je eraan je heb de verkeerde wijk uit gekozen
zulk volk als jouw moeten wij niet kinderflikker...
kapot maken gaan we je zal ma naar het buitenland vluchten k-lijer

Gast

#66

2014-06-22 12:12

Opdonderen vieze kinder misbruiker knuppel in je kont krijg je van mij als ik je tegen kom.....

Gast

#67

2014-06-22 12:18

Weg met die viespeuk

Gast

#68

2014-06-22 12:23

Kan toch niet dit deze pedofielen kunnen niet genezen worden dus levenslange opsluiting

Gast

#69

2014-06-22 12:27

Pedo huisvesten BOVEN een kinderdagverblijf en naschoolse opvang...
Wat heeft Amersfoort toch een bedenkelijke Burgemeester zeg !
pvda-is-onzin

#70 Re:

2014-06-22 12:30

#6: -

Hij staat zich vanachter zijn raam af te trekken op kinderen die naar die creche gaan. Dat is voldoende om hem te weren. Bovendien zijn er genoeg plekken in Nederland die niet dichtbij een creche zijn, daar kan Sytse wonen.


Gast

#71

2014-06-22 12:31

nou vind niet normaal dat de gemeente het toe laat en dat de burgermeester het al langer wist en gewoon lekker ze mond houd vind ik ook niet kunnen dus die moet ook maar eens op het matje komen

Gast

#72

2014-06-22 12:44

Als de overheid nu iets zou doen aan de wetgeving. Dit hoeven we toch niet te pikken. Zero-tolerance voor pedoseksuelen!

Gast

#73 Re:

2014-06-22 12:48

#6: -

Hij verdiend inderdaad een 2e kans, maar hij heeft zelf voor deze locatie gekozen, en gezien zijn verleden zou het voor het verstandiger zijn om ergens anders te gaan wonen. De gemeente wil hem helpen, maar hij werkt alleen maar tegen als ik het moet geloven. Ik snap dat de mensen heel boos zijn, en het zou voor hem verstadiger zijn als het op het anbod van de gemeente ingaat.


Gast

#74

2014-06-22 12:49

Hij zal maar in je buurt wonen...enadan nog boven een KDV Hoe verzin je het!
Een smeerlap als deze man die zichzelf goed vind wat hij doet, die gewoon zegt dat de kindjes het ook fijn vinden.....bah....zo'n man heeft geen enkel recht op terugkeer van de samenleving. Deze man gaat door waar hij mee bezig was. Dat kan toch niet! Dat kunnen we toch niet laten gebeuren!

Burgermeester, grijp in en zorg voor de kindjes in uw stad!

Gast

#75

2014-06-22 12:50

die freak haalt bij mij net zo het bloed onder me nagels vandaan als bij ieder ander normaal denken mens van mij mogen ze die freaks on een ander planeet zetten met erg wijnig water en voedesel of op een onbewoont eiland neer zetten eingige advies die kan geven is hou die freak in de gaaten en maak hem maar flink het leven zuur tot hij voor een trijn sprinkt