WIJ ZIJN SUPPORTER VAN GOOS!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie WIJ ZIJN SUPPORTER VAN GOOS!.


Gast

#1

2014-06-19 22:44

En vergeet niet het feit dat Goos een soort 'huiskamer' van de Rivierenbuurt is. De gezelligheid, saamhorigheid en gemoedelijkheid maakt dat de Rivierenbuurt dankzij Goos nog veel leuker is om te wonen!

Gast

#2

2014-06-20 03:22

Goos moet blijven! Zo gezellig!
Monique

#3 Goos moet blijven

2014-06-20 03:23

zonder goeie buurtkroeg, geen gezellige buurt

Gast

#4

2014-06-20 05:26

Pesterijen van een eenling mogen niet zoveel impact hebben op goede ondernemers en de buurt.

Gast

#5

2014-06-20 06:57

Remco uit solidariteit. Zet hem op

Gast

#6

2014-06-20 07:50

Goos is a quiet, respectful cafe that got caught up in the World Cup madness like every other cafe in the city. For someone a) to call the police during the Netherlands/Spain match and b) for cafe Goos to actually receive a fine for the noise is a terrible outcome on a day when the country is united in support of the national team (whether one is a football fan or not). Stop this silly reaction and remove the fine.

Gast

#7

2014-06-20 09:26

Goos is een aanwinst voor het maasplein
Dus moet blijven

Gast

#8

2014-06-20 10:32

Belachelijke buurvrouw en belachelijke gemeente.

Gast

#9

2014-06-20 10:36

Belachelijk dat er bij zo'n evenement als het WK zulke strenge regels zijn en de boete buiten proporties. Daar komt bij als je boven een horeca zaak woont je weet dat er rumoer is, ook zonder evenement.
Buurman

#10

2014-06-20 10:45

Deze vrouw is al langer bezig met het stelselmatig 'lastig' vallen van Goos. Het is een gezellig cafe, waarvan ik nog nooit last van heb gehad! Het is jammer dat de gemeente hieraan toegeeft. Zeker tijdens een nationaal feestje zoals tijdens de wedstrijd Nederland-Spanje. Dit type mensen moeten niet de kans krijgen om hun 'zeur' stempel op de buurt te drukken

Gast

#11

2014-06-20 12:56

Het moet niet gekker worden. In wat voor land leven we eigenlijk. Eén keer in de vier jaar is er een WK en één keer in de 100 jaar winnen we met 5-1 van Spanje. Mag er dan misschien a.u.b. een beetje gejuicht worden in dit land?

Gast

#12

2014-06-20 15:50

Te gek voor woorden...


Gast

#13 Hee Amsterdam, hee gemeente

2014-06-20 16:06

Hee Amsterdam, ze zeggen dat je bent veranderd,
Hee Amsterdam, je kan geen goed meer doen,
maar wie dat zegt die is geen Amsterdammer, want Amsterdam
je bent nog net als toen.

Gemeente luister meer naar de Amsterdamse ondernemers en houdt het oude Amsterdam in stand!
GOOS hou vol en laat zien dat Amsterdam nog steeds de vrije en gezellige stad is waar veel kan en weinig moet!

Gast

#14

2014-06-20 18:55

Goos is een grote aanwinst voor de buurt! Onaanvaardbaar dat Marijke in haar eentje het feest voor de hele buurt zou kunnen verpesten! Ik neem aan dat de gemeente haar klachtenreeks in heroverweging gaat nemen en andere buurtbewoners gaat horen.
WIJ WONEN RECHT BOVEN GOOS OP 1 HOOG EN HEBBEN NOOIT OVERLAST!!

Gast

#15

2014-06-20 19:20

Vreselijk voor Goos, zo' 'n gezellig tentje

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-06-20 22:37



Gast

#17

2014-06-21 08:57

Ik heb 12 jaar rond het Maasplein gewoond en de diverse cafe's
O vd Brink

#18 GOOS moet blijven, punt!

2014-06-21 09:33

Wat een treurigheid dat één verbitterde individu door onze gemeente in staat wordt gesteld om onze buurtkroeg in de problemen te brengen. Ik snap dat er regels zijn, maar na 12 jaar wonen rond het Maasplein kan ik niet heugen dat ik ook maar ergens last van heb gehad. Sterker nog, Villa Maas, Cafe Maas en daarna Cafe Goos is een aanwinst voor de buurt. Wie heeft er niet gelunched, geborreld of gegeten? En een boete tijdens een Nederlandse WK wedstrijd? Dan hadden ze er ettelijke duizenden kunnen uitschrijven bij elk huishouden met ramen/deuren open of al kijkend op balkon/ terras. Wederom een goed voorbeeld van de vertrutting van Amsterdam. Ik hoop dan ook van ganser harte dat de gemeente haar prioriteiten nog eens op een rij zet en tot de conclusie komt dat er velen Cafe Goos een warm hart toedragen.

Gast

#19

2014-06-21 22:23

All because of one miserable neighbour. Case of the minority spoiling it for the majority

Gast

#20

2014-06-23 12:23

je weet waar je gaat wonen...wil je stilte,ga dan in een buitenwijk wonen! gelegenheden zoals Goos maken de buurt leefbaar!!!
Wendy

#21 Go Goos!

2014-06-23 12:59

zeurpiet

#22

2014-06-23 14:30

Al weet ik niet alle details en ik ben blij met Goos en al zijn veel mensen blij toch zal je je aan de regels moeten houden een geen overlast moeten veroorzaken. De gemeente moet gewoon kunnen handhaven en vergunningen kunnen verlenen. En als er overlast is kunnen handhaven. is dat zo moeilijk te begrijpen of hebben we de Orange koorts te pakken?

Gast

#23

2014-06-23 19:43

Als het stadsdeel zich laat leiden door één bewoner wordt t tijd voor t afschaffen van dit stadsdeel. Scheelt n hoop onzin en n hoop geld. Leve Goos en graag de eerst volgende keer weer muziek in de tent!


Gast

#24

2014-06-24 08:14

1: het is een wk, men is blij en juicht en allicht is er muziek. Had ook van buren kunnen komen, die jaag je ook niet zomaar weg.
2: Je woont in hartje Amsterdam, verwacht je het allerrustigste leven? lijkt me niet, al helemaal niet tijdens een wk.
3: Een goeie buur is beter dan een verre vriend, was allicht beleefd geweest om je buurman even te waarschuwen dat als t niet voor een bepaalde tijd is dat je dan gaat bellen, wat de redenen dan ook moge zijn.
4: zet eigen belang even opzij voor het belang van vele anderen, goos kent vele vrienden en klanten die er graag komen. Wil je hun werkelijk samen met goos de dupe laten zijn van een avondje wk?

Gast

#25

2014-06-24 09:34

Goos is een fantastische plek om te zijn, altijd gastvrij en leuk!