Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De huizenprijzen in de omliggende wijken zullen dalen. De asielzoekers zullen voor veel overlast gaan zorgen in de buurt (centrum/park/coffeeshops), mede omdat er voor hen geen voorzieningen zijn in de directe omgeving.
Overigens gaat het enkel om asielzoekende mannen en niet om gezinnen. Zoals bekend (zie Rotterdam) hebben mannen uit een andere culttur de meeste problemen zich aan te passen, vallen vrouwens lastig en gaan door het niet kunnen vinden van een baan zich richten op andere activiteiten.
Wegwezen met dat uitschot!
Veel studenten hebben niet eens een kamer. Denk daar eerst aan, aan je eigen mensen!
En ik ben bang dat die asielzoekers er een potje van maken en het door hun onveiliger word
Not in my backyard mentaliteit!
Wat mij betreft ; welkom!
Re:
En jou mogen ze ook lynchen!!! Weg met die kutbuitenlanders. Vieze smerige klauwophoudende parasieten zijn het. Maar begrijp dat er in jouw achtertuin nog plek is? Is kijken hoe snel je er dan op terug komt
Re: Re:
Ik snap je frustratie's, ik baal net zo goed. Maar laten we niet gaan schelden, en ons verlagen tot dit niveau. Wij gaan deze petitie aan bieden. En zijn al gehoord mede doordat er zulke goed onderbouwde reactie's zijn.
tja... ik geef ze groot gelijk!
This comment has been removed by the person who wrote it.
woensdag as inspraak
Re:
Ja dat is geen gek idee! Hebben ze in Leiden ook gedaan toen ze daar een mega moskee recht in de wijk door de strot geduwd kregen!
inspraak wel of niet woensdag is heel onduidelijk
Re: woensdag as inspraak
#167: gast - woensdag as inspraak
natuurlijk dit hebben ze al lang besloten en het maakt hun niet uit hoe wij er over denken. wij hebben hier niets te vertellen in deze democratie wel kunnen we misschien nog wat extra belasting betalen zodat dat onze afrikaanse gasten hier niets te kort komen. Breda ik hou van jou pffff
Daar lopen er al genoeg van lijkt me en de politie doet hier al niets aan.
Geen belgen welkom in de coffeeshops, vanwege het onwettige I-criterium, en dan wel 400 buitenlanders aan de overkant van 2 coffeeshops, is dat niet heel erg hypocriet?
Re: inspraak wel of niet woensdag is heel onduidelijk
#169: gekke henkie - inspraak wel of niet woensdag is heel onduidelijk
Volgens mij kan iedere burger spreektijd aanvragen in een commissievergadering, ongeacht of het punt op de agenda staat. Voor het aanbieden van de petitie is dat reeds gebeurd.
| This discussion has been closed. |