De oude TT moet terug!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De oude TT moet terug!.

Gemeente raad nog niet slim genoeg

#101 Re: dank aan VVD

2014-06-25 09:48

#92: -

Gemeente haalt het geld gewoon weer weg bij de trouwe burgers die hierop ingaan

PLOP

#102 Re: PLOP

2014-06-25 09:49

#23: -

Ruud Wiersema stemt overal voor in

Hannes

#103

2014-06-26 12:21

Wat een sof alles moet anders ja maar laat het goede aub in stand. Steeds verder naar de grens van de binnenstad, podium bij de haven. Nog een paar jaar en er is geen TT festival meer in de stad maar alles op het TT terrein zelf. Weg gezelligheid welkom massa hysterie.

ange

#104

2014-06-26 12:47

Ik ben geboren in Assen en ben opgegroeid met dit prachtige evenement elk jaar. Nu woon ik in het oosten van het land en de afgelopen jaren ga ik met mijn vriend en mijn kinderen het laatste weekend van juni naar Assen speciaal voor alle festiviteiten rondom de TT. Dit omdat we het leuk vinden en om mijn kids te laten zien en meemaken wat ik vroeger heb ervaren en wat ze kennen uit de vele verhalen van mij hierover. Nou nou wat een sof...!! Dit kan dus gewoonweg niet meer. Die sfeer van jaren geleden is weg. Alles moet geld opbrengen, zag ergens dat er allemaal hekken om de binnenstad staan..waar is de open sfeer van deze festiviteiten gebleven? Die ene westerling met zijn hulpjes die dit blijkbaar nog nooit heeft ervaren als wij Assenaren en vele andere, zelfs vele buitenlandse motorsportliefhebbers, wil wel ff gaan bepalen hoe dit gedaan moet worden. Laat me niet lachen zeg...! Ik zou zeggen; puk een willekeurige motorsportliefhebber van de straat en die brengt het er beter af dan deze geldwolf
GRATIS?!?!

#105

2015-01-22 21:08

GRATIS line-up? Natuurlijk niet gratis. Beetje respect voor muzikanten zou wel fijn zijn. Maar de podia zijn onnodig. Externe bureau's: onnodig. "Top"artiesten: over de balk gesmeten geld. Kortom: weg met bestuurlijke ambities en het haantjesgedrag!