fontein voor zuurstof in de held in vinkhuizen

Elk jaar sterft er een aantal grote karpers door zuurstof gebrek, die erg belangrijk zijn voor de sportvissers in vinkhuizen en omstreken.

Maar voornamelijk is het belangrijkste dat het water schoon blijft de vissen die maken de bodem schoon en houden de waterkwaliteit op pijl zonder zuurstof in het water word dit lastig voor de vis om te overleven. Dit is al op te lossen door middel van een fontijn. Door de fontein komt er zuurstof in het water en kan de vis weer ademen tijdens het warme weer! TEKEN DEZE PETITIE VOOR HET BEHOUD VAN DE ZUURSTOF VOOR DE VIS!download_(2)8.jpeg

Door te ondertekenen, machtig ik Bradley om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.