Fietscross en mountainbike De Goorn/Avenhorn

20200919_103444.jpg

Vanwege de groeiende populariteit en het grote belang van buiten spelen en sporten voor de jeugd is er in samenwerking met de gemeente Koggenland een initiatief ontstaan voor een kleinschalige maar uitdagende track in de dorpen De Goorn/Avenhorn. De track zal een hybride uitvoering worden tussen een pumptrack en een mountainbike parcours. Kleinschalig en uitdagend voor jong en oud. De grootste doelgroep zal hierbij zijn de jeugd. Sporten en buiten spelen is immers belangrijk voor de ontwikkeling en vitaliteit. Met deze petitie willen wij het lokale draagvlak aantonen zodat we deze kunnen indienen bij de gemeente. We hopen dat u deze petitie zult tekenen en delen wordt uiteraad gewaardeerd. 😁🚵‍♂️

Door te ondertekenen, machtig ik J. Bosman om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.