FC Utrecht diagonaal shirt

Zoals veel Utrecht supporters hebben gezien speelde FC Utrecht gister in haar nieuwe thuistenue voor het aankomende seizoen, geheel rood, met diagonaal aan de achterzijde.

Veel supporters vinden dat de club na dit seizoen totaal niet geluisterd heeft naar de klachten van het verwijderen van het diagonaal aan de voorzijde en willen Utrecht opnieuw in een geheel diagonaal shirt zien spelen, iets wat bij onze stad hoort kwa geschiedenis en gestarte traditie een aantal jaren geleden.

Laten we proberen om de club te overtuigen dat Utrecht in een ROOD WIT DIAGONAAL shirt hoort in thuiswedstrijden.

Laat van je horen en teken de petitie!

Door te ondertekenen geef ik Utregter toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.