Extreme hitte op de werkvloer

De laatse zomers is het steeds heter en hebben we steeds vaker te maken met een hittegolf. Op de werkvloer, waar veel apparaten staan kan het dan zelfs nog heter worden dan de buitentemparaturen van 30+. Dit zijn geen goede werkomstandigheden. Het personeel kan niet goed functioneren onder de extreme hitte binnen het gebouw. Tijdens het werk is al meerdere keren voorgekomen dat enkele collegas bijna bezwijken onder deze hitte. Nu de werknemers ook mondkapjes moeten dragen is het zelfs nog benauwder dan dat het al was. Het oude aircosysteem is erg gedateerd en werkt al rond de 5 jaar niet meer. Er heeft in die tijd ook geen onderhoud aan het aircosysteem plaatsgevonden. Als oplossing zijn er wel 2 ventilatoren geplaats. Deze hebben echter geen effect omdat ze enkel hete lucht rond blazen. Nu is het toch echt tijd voor verandering. Het is tijd dat er een goed aircosysteem word geplaatst zodat de werknemers veilig en verkoeld kunnen werken. Wanneer u hier ook achterstaat vragen wij u deze petitie te ondertekenen, zodat wij het probleem duidelijk kunnen aankaarten bij onze werkgever en dat zij actie ondernemen.

Door te ondertekenen geef ik Dory&Sietze toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.