Erken lyme als ziekte!

Mijn schoonzus heeft de ziekte van lyme, zij is bedlegerig en niemand wil/kan haar helpen. Omdat lyme geen erkende ziekte is, als doktoren haar helpen lopen zij het risico om hun licentie kwijt te raken omdat lyme geen 'officiële' ziekte is. Zij wordt afgescheept alsof het tussen haar oren zit, dat zij gek is. Misschien is het voor haar al te laat... Laten wij er voor zorgen dat lyme erkend wordt als ziekte zodat iedereen geholpen kan worden. Nu zou zij naar het buitenland moeten voor behandeling, deze behandelingen kosten grote sommen geld. De meesten hebben dit niet, dan is de vraag nog maar of de patiënt de reis naar het buitenland aan kan. Lyme moet erkend worden zodat iedereen behandeld kan worden!

Door te tekenen geef ik Tristan toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.