Er moet een andere maatschappij komen voor het aov in Amsterdam

Ik zou willen vragen of u de petitie wilt ondertekenen  om het volgende , in Amsterdam wordt het aanvullend openbaar vervoer georganiseerd door de maatschappij RMC maar deze maatschappij vervult heel veel ritten niet goed er is zelfs iemand al uit haar rolstoel gevallen in het busje tijdens het rijden of mensen worden gewoon niet opgehaald zit er soms twee uur te wachten of langer maken veel oudere mensen en veel zieke mensen gebruik van het aanvullend openbaar vervoer het moet voor deze mensen natuurlijk wel en fijne ervaring zijn om het aanvullend openbaar vervoer te gaan op deze manier Gaat het niet goed en moet er echt verandering in komen maar er komt naar meerdere waarschuwingen geen verandering in  en er blijft maar veel mensen nare ervaring hebben met deze maatschappij daarom zou ik heel graag genoeg handtekeningen op willen halen zodat de gemeente Amsterdam nu eens eindelijk een andere maatschappij gaat nemen in plaats van het RMC .

Dus alstublieft teken deze petitie  voor de zieken en ouderen mensen die gebruik maken van het aanvullend openbaar vervoer  in Amsterdam .

Dankuwel alvast voor het  tekenen en  uw aandacht .

Door te ondertekenen, machtig ik petra Femer om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.