Eerlijke fietsvergoeding voor de BKO

De werknemers van de buitenschoolse groepsopvang werken in onderbroken uren waarbij op de meeste dagen een speling zit van 7u45. Ondanks de onderbroken uren wordt er toch maar één vergoeding toegekend van de afgelegde kilometer van huis naar het werk en terug terwijl er die afstand twee keer op een dag moet afgelegd worden omwille van de onderbroken uren (7u45 tussen).

We vragen aan het stadsbestuur om de werknemers van de buitenschoolse opvang een eerlijke fietsvergoeding te vergoeden, dus op basis van de afgelegde kilometer van die dag. Dit zou de werknemers extra stimuleren om met de fiets te komen waar de stad sint-Niklaas toch voor pleit.

buitenschoolse groepsopvang    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik buitenschoolse groepsopvang om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )