dringend: fietsbrug complex Melsele E34-N450

Wij eisen dringend een conflictvrije oplossing om als zwakke weggebruiker veilig de Steenlandlaan en de E34 te kunnen kruisen zonder ons leven te riskeren door het zware vrachtverkeer. Wij eisen dat de noodbrug van Zwijndrecht in 2022 verplaatst wordt naar complex Melsele E34-N450, in afwachting van een oplossing op langere termijn.

Deze petitie is bedoeld om het grote sociale draagvlak voor een fietsbrug op complex Melsele aan te tonen. Alle handtekeningen zullen overhandigd worden aan minister van Mobiliteit, mevrouw Lydia Peeters

Fietsersbond Beveren

fietsoversteek_Steenlandlaan.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Fietsersbond Beveren om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.