Doorstart voor Sauna Drôme Putten

Als gevolg van de Coronacrisis heeft Sauna Drôme Putten op 6 juli haar faillissement aangekondigd. Een bloeiend bedrijf dat dit jaar 50 jaar zou bestaan. Waar personeel mij altijd met een glimlach te woord heeft gestaan. De sauna die nog warm, knus en gezellig was. Een groot verschil met alle grote wellnesscenters van de afgelopen jaren.

Het is duidelijk dat ook de eigenaren van Sauna Drôme nog groei zagen, want de afgelopen jaren is er veel gerenoveerd. Vlak voor de crisis is zelfs de grotsauna helemaal verbouwd, de énige in Nederland.

Dit is de plek waarvoor ik met veel plezier 2 uur uit Zuid-Limburg kwam rijden voor een moeder-dochterdag. Dit is de plek die mij en vele anderen een vakantie van een dag was. Een paar uurtjes gezelligheid en weer helemaal opladen.

Laat Corona niet het laatste van Sauna Drôme zijn. Ondeteken deze petitie zodat de curator weet dat er nog altijd veel animo is en er wordt gekeken naar een doorstart. Met onze hulp komt die 50ste verjaardag er wel!

Sauna_Drôme_Putten.jpg