Help Clau tegen het dierenleed in China

♡ Beste dierenvriend ik vraag uw aandacht voor het volgende,

Het is al jaren bekend en gelukkig wordt er nu ook in China steeds meer tegen geprotesteerd. In Yulin, plaats in China worden jaarlijks honden op brute wijze doodgeslagen met een stuk hout. Het geschreeuw van deze viervoeters gaat door merg en been...Maar om alleen met een boze of vedrietige smiley onder een facebook filmpje te reageren gaat deze gruweldaad nooit stoppen! Daarom heb ik deze petitie opgesteld!

Ik wil u vragen om een handtekening te zetten. Dit is het minste wat ik kan doen voor deze hulpeloze dieren. En natúúrlijk weet ik dat er veel meer dierenleed is in de wereld, maar dit raakte me kortgeleden en daarom geef ik hier nu mijn aandacht aan. In het verleden ging ik langs de deuren en haalde in mijn vrije tijd honderden handtekeningen op voor Bont Voor Dieren. Dit heb ik een aantal jaren gedaan. De brute zeehondenslacht waarbij de huilbaby's voor de ogen van de moeder worden doodgeslagen dreef mij daartoe. Ik verdiende er niets mee maar doch, het gaf mij voldoening door iets positiefs tegen dierenleed te doen. Mijn streven is om over een half jaar de opgehaalde handtekeningen over te dragen aan de 2e kamer, zodat het dierenleed door 'dogmeat' in China opnieuw onder de aandacht komt.. en hopelijk ooit stopt!!!

Ik wil u bijvoorbaat hartelijk bedanken voor uw handtekening en uw toeweiding voor de mishandelde honden in China. U heeft er even bij stil gestaan en dat doet mij deugd. Ik vind het een stap in de goede richting! "Elk dier dat kan worden gered van mishandeling is er weer één en dat komt mede dankzij u, vergeet dat niet"!

Claudia Jansen ♡

P.s zou u zo vriendelijk willen zijn om deze petitie te delen?