Dierenartsen en dierenverzorgers op lijst vitale beroepen!

Zorg dat dit expliciet vermeld wordt op de lijst van de Rijksoverheid. Zodat het voor iedereen duidelijk is. Zowel voor mensen die in deze sectoren werkzaam zijn als voor de scholen en kinderopvangorganisaties. Zij hanteren deze lijst om te bepalen of een kind wel of geen gebruik mag maken van school/kinderopvang.

Dieren zijn afhankelijk van dierenartsen en dierenverzorgers. In deze tijd zijn dieren nog belangrijker voor de mensen die thuis zitten. Dieren kunnen niet voor zichzelf zorgen en hebben mensen nodig, ook als het niet goed met ze gaat! Laat dieren de verzorging en hulp krijgen wanneer dit nodig is! Laat de vele mensen die nu iemand moeten verliezen, die helaas komen te overleden door dit verschrikkelijke virus, niet ook nog eens afscheid nemen van hun geliefde dier!

Teken aub deze petitie, zodat dierenartsen en dierenverzorgers hun werk kunnen blijven doen in deze moeilijke tijd!

Door te tekenen geef ik Laura toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg daninfo@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

Let op dat het niet mogelijk is om u uw handtekening te bevestigen door op dit bericht te reageren.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.