Delhaize moet stoppen met levende kreeften te verkopen in bakjes!

Het is recent ter mijn attentie gekomen dat Delhaize levende kreeften die vast gebonden zijn in plastieken bakjes verkoopt , dagenlang zitten deze arme beestjes te verhongeren en zijn ze aan het afzien , terwijl meeste van deze dure producten toch nooit verkocht worden. Dat er vlees word verkocht vind ik een normale zaak , maar dit zou toch op een eerlijke en menselijke manier moeten gebeuren , het is niet oke dat dit zomaar genormaliseerd word. Deze diertjes horen niet zo verkocht te worden , en ik vind het gruwelijk dat dit goedgekeurd word. Ik zou graag zoveel mogelijk mensen hun steun er in krijgen om dit voor te leggen en hier iets aan te veranderen! Ik wil graag dat dit "product" (LEVENDE WEZENS)  uit de rekken word gehaald!

Door te ondertekenen, machtig ik Yana Van Goethem om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.