DE WEBSITE WWW.TJAT.NL MOET DIRECT SLUITEN!

11C4BF23-3C3F-45E8-B1AA-5F7772E3F9F3.jpegLieve allemaal,

Ik als vader van een dochter van 13 maanden ben op onderzoek uitgegaan na dat iemand mij had gewaarschuwd voor de website www.tjat.nl ik heb hier meerdere avonden opgezeten als een “meisje van 12 jaar”. Wat ik hier hebt gezien heeft mijn bang/boos gemaakt en mij laten in zien dat onze kinderen niet meer veilig zijn van pedofolie!!!!! Dit netwerken is opgezet door pedo’s, hier ben ik achter gekomen na langer onderzoek te doen. De zo gezegde “moderator” heeft mij verbannen van de website toen hij er achter kwam dat ik niet het meisje van 12 jaar was. IK WIL DAT DEZE SITE UIT DE LUCHT GEHAALD WORD.

Door te ondertekenen geef ik Joey Engelen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.