De brink is niet voor bruggers

De laatste week is de Brink van het Stanislas Westplantsoen te Delft geplaagd door bruggers en ander gespuis. Deze plebejers nemen ruimte weg van de bovenbouwers die drie jaar voor een plekje op de zachte banken en paarse tafels hebben gestreden. Nu, met de onnodige verbouwing van de aula, moeten er banken weg worden gehaald uit de geliefde brink om zogenaamd plaats te maken voor de bruggees. Dit gaat ten koste van de bovenbouwers, die nu veel minder plek hebben.

Wij verzoeken, nee, eisen dat de bruggers (hiermee bedoeld klas 1 tot en met 3) een andere plek toegewezen krijgen. De banken moeten terug worden geplaatst in de brink, om school in mooie en leefbare vorm te houden. Bruggers kunnen naar het Plein of naar hun oude vertrouwde wiskunde-gang en hebben géén plek in onze Brink.

Veel dankjes, de bezorgde bovenbouw

/s

Door te ondertekenen geef ik Bovenbouw SCW toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.