Coronavirus - RIVM neem a.u.b. onze gezondheid serieus!

Beste mensen van het RIVM,

Wij willen dat de gezondheid van ons en onze families niet te grabbel wordt gegooid door onverantwoord mensen terug te halen (en zelfs op eigen houtje naar huis te laten gaan) en deze niet te testen, maar op basis van een gesprek beoordeeld worden of zij wel of niet besmet zijn. Zij moeten gewoon getest worden!

Het is al in menig onderzoek naar voren gekomen dat mensen ook anderen kunnen besmetten zonder ziekteverschijnselen en ze zelfs zonder ooit zelf ziek te zijn geworden het virus bij zich kunnen dragen.

Ook mensen die aangeven dat ze hebben gevlogen en klachten hebben ontwikkeld, die op besmetting kunnen duiden, moeten gewoon getest worden.

Better safe then sorry!

Namens de Nederlandse bevolking

Namens de bevolking van Nederland    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Namens de bevolking van Nederland toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.