Coronamaatregelen treft jongeren

Jongeren kunnen al 2 jaar lang niks meer. Wij moeten onze vrijheid weer terug krijgen en gewoon verder kunnen leven. De kans dat jongeren op de Ic terecht komen is heel erg klein. We gaan allemaal gewoon naar school maar de mogelijkheid om uit te gaan is er al 2 jaar niet meer. Teken deze petitie als je wilt dat jongeren weer uit kunen  gaan en weer leuke dingen kunnen doen.

Door te ondertekenen, machtig ik S.V. om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )