Chrysostomos zonder toetsen op KSD

Beste
allemaal

Kijkt u ook al uit naar de week van X-mos, maar wordt dit imago afgeschrikt door de genadeloze deadlines van taken en toetsen? Wij starten deze petitie, als doel een onvergetelijke Chrysostomos. Het is ten slotte al zo lang geleden dat wij nog eens echt plezier hebben gehad op school. Omwille van de afgelaste week voor de paasvakantie, zijn alle toetsen verplaatst naar de week van X-mos. Dit vinden wij zeer jammer, het is spijtig dat wij niets te zeggen krijgen over de toetsen en taken die verplaatst moeten worden naar een week die ons fun en vermaak hoort te bieden. Wij willen nog eens echt genieten, gezamenlijk, ondanks deze trieste en gestreste tijden.

Het laatste jaar in het middelbaar hoort een onvergetelijk jaar te zijn. Bij ons is dat ook zo, maar dan in negatieve mate. Maar wie weet, door deze fijne verkleed- en toetsvrije week, kunnen we het wat verdoezelen met een onvergetelijke Chrysostomos.

Ga je hiermee akkoord en wil jij ook met volle teugen van de verklede X-mos week genieten en dus zonder deadlines? Teken dan deze petitie! Als we dit tijdig
doorsturen, is de kans groter dat de directie hierop zal toezeggen. Hoe sneller
en hoe meer jullie dit tekenen, hoe reëler de kans!

Groetjes

Door te ondertekenen, machtig ik Laatste jaars KSD om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.