Buurtbewoners tegen Padelpleinen en extra uitbreidingen bij Mintjens Arena Malle

Bij deze willen wij graag onze bezorgdheid uiten over de gedeeltelijke vergunning gegeven door de gemeente Malle voor de aanleg van 4 padelvelden bij de Mintjensarena. Hiervoor zou de tribune, gelegen aan de kant van de Heidemolenbaan worden afgebroken, om 4 padelvelden te mogen leggen.Ook circuleren er allerlei geruchten over verdere plannen voor verdere uitbreiding van de sportvelden, zwembad, sporthal, aanleg van een extra weg,… Ongetwijfeld zullen er ook mensen blij zijn met de aanleg van extra sportgelegenheid vlakbij. Toch zal deze beslissing een grote impact hebben op de rust en verkeersdrukte in onze buurt en hierbij kan u beter even stilstaan voor het te laat is.
Als buurtbewoners van de omgeving Play en Sport en Mintjensarena zeggen wij NEE tegen de aanleg van padelpleinen en andere uitbreidingsplannen bij Mintjens Arena te Westmalle.
Na jaren van overlast door verkeer en lawaai door commerciële uitbating van deze sportpleinen, uitbreidingen zonder overleg met de buurt en geen gehoor te geven aan onze uitingen van genoegen is het genoeg geweest.

Wij willen gehoord worden en opkomen voor onze rust!

Door te ondertekenen, machtig ik Rust in Malle om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.