Bravis ziekenhuis moet ook in Bergen op Zoom blijven.

Het nieuwe Bravis ziekenhuis komt in Roosendaal op locatie Bulkenaar in de bocht van de A58. Vanaf 2025 wordt alle spoedeisende en complexe klinische ziekenhuiszorg op deze nieuwe hoofdlocatie geconcentreerd. Er blijft wel een polikliniek in Bergen op Zoom.

De kogel is door de kerk: Vanaf 2025 komt er een nieuw ziekenhuis in Roosendaal die - kort gezegt - voor heel west brabant dienst moet doen. Medische zorg moet voor iedereen makkelijk en snel toegankelijk zijn. Doordat het ziekenhuis in Bergen op Zoom zal verdwijnen zullen veel mensen veel verder moeten reizen en voor mensen afhankelijk van openbaar vervoer is dit bijna onmogelijk.

Goede zorg moet er zijn voor iedereen, vind jij daarom ook dat ze op deze manier de zorg niet mogen inkorten maar ook een ziekenhuis in Bergen op Zoom moet behouden? Laat dan je stem horen. Hopelijk heeft het zin!

Door te tekenen geef ik Jurgen Kwisthout toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.