Bravis ziekenhuis moet ook in Bergen op Zoom blijven.

Het nieuwe Bravis ziekenhuis komt in Roosendaal op locatie Bulkenaar in de bocht van de A58. Vanaf 2025 wordt alle spoedeisende en complexe klinische ziekenhuiszorg op deze nieuwe hoofdlocatie geconcentreerd. Er blijft wel een polikliniek in Bergen op Zoom.

De kogel is door de kerk: Vanaf 2025 komt er een nieuw ziekenhuis in Roosendaal die - kort gezegt - voor heel west brabant dienst moet doen. Medische zorg moet voor iedereen makkelijk en snel toegankelijk zijn. Doordat het ziekenhuis in Bergen op Zoom zal verdwijnen zullen veel mensen veel verder moeten reizen en voor mensen afhankelijk van openbaar vervoer is dit bijna onmogelijk.

Goede zorg moet er zijn voor iedereen, vind jij daarom ook dat ze op deze manier de zorg niet mogen inkorten maar ook een ziekenhuis in Bergen op Zoom moet behouden? Laat dan je stem horen. Hopelijk heeft het zin!

Door te ondertekenen, machtig ik Jurgen Kwisthout om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.